Глава 3 "Зірване весілля"

102 8 0
                                    

Я не змогла протистояти місіс Візлі тому погодилась пообідати разом.

Потрібно сказати міністерству про те що сталось з Снейпом. Артуре, ти скажеш? - запитала місіс Візлі у свого чоловіка який нещодавно повернувся.

- Немає потреби. - коротко відповіла я пережовуючи яєчню.

- Що?

- Я вчора вночі літала до будинку, щоб попрощатись з батьком і взяти одну книжку і зустріла Кінґслі. Я йому все розповіла, він сказав що доповість у міністерстві. - я зізналась у своєму необдуманому вчинку.

- А що за книжка? - поцікавилась Джіні дивлячись на вираз обличчя матері.

- Та так, хотіла зробити подарунок Гаррі на його 17-річчя.

- Ейпріл, ти наражалась на велику небезпеку літаючи сама і нікому не сказавши.

- Якби я вам сказала ви мене б не пустили.

Місіс Візлі не було що сказати тому вона перевела розмову. Після обіду я знову впала обличчям в подушку і не виходила з кімнати.
Це продовжувалось кілька днів, я не розмовляла нізким, майже нічого не їла і постійно була в кімнаті.

Місіс Візлі намагалась хоч якось витягнути мене з кімнати тому завантажила роботою. Всі готувалися до весілля Білла та Флер тому роботи було вдосталь.
На днях мої речі з будинку перевезли в "Барліг".
І ось настав день весілля, почали збиратись гості а я одна однісінька сиділа в кімнаті і не виходила.

- Ейпріл, я дуже б хотіла щоб ти була зараз разом з гостями на святі. Я дуже засмучусь якщо ти так і будеш тут сидіти. Ти що хочеш щоб я сумувала під час свята? - маніпуляцією місіс Візлі заставляла мене приєднатись до святкування.

- Гаразд місіс Візлі я вийду через декілька хвилин.

Місіс Візлі залишила мене і я почала збиратись. Одягнула одну з своїх улюблених суконь. Волосся залишила не торканим, просто розчесалась.

Я вийшла в двір і попрямувала до шатра де всі веселились. До мене підбігла місіс Візлі з широкою усмішкою.

- Ти прекрасно виглядаєш, йди до того столика там Герміона, Рон і Гаррі. - вказала місіс Візлі на столик.

- Гаррі? Але я бачу Рона і Герміону які говорять з рудоволосим хлопцем.

- Той хлопець це Гаррі, ми його замаскували щоб ніхто випадково не бовкнув смертежерам де переховують Гаррі. Гостям ми кажемо що це Роновий кузин. - пояснила місіс Візлі.

Помилка в пророцтві Трелоні Where stories live. Discover now