Глава 10 "Нічого не розумію"

56 6 0
                                    

- Я нічого не розумію. В пророцтві ж йшлося про Гаррі, так чому ж тоді Волдеморта перемогла ти? - Рон почесав потилицю.

Я лежала в шкільній лікарні а наді мною сидів Рон та стояла Герміона.

- Наближається ТОЙ, хто зможе перемогти Темного Лорда... народжеНИЙ наприкінці сьомого місяця тими, хто тричі кидав йому виклик... і Темний Лорд позначить ЙОГО як рівного собі, але ВІН володітиме силою, недоступною Темному Лордові... і хтось один загине від руки іншого, бо разом їм жити не судилося... ТОЙ, хто зможе перемогти Темного Лорда, народиться наприкінці сьомого місяця. - процитувала слова пророцтва Герміона роблячи наголос на словах в яких вказується стать протилежна моїй.

- Я до того ж дня вірила що це буде Гаррі, але як бачите в пророцтві все таки йшлось про мене. До речі де Гаррі?

- Але ти ж народжена не в липні і твої батьки... - проігнорував моє запитання Рон.

- Мало хто знає що мої справжні батьки були аврорами які загинули від руки Волдеморта а Северус попросив залишити мене собі. І мій справжній день народження 25 липня. - перебила я Рона.

- Отже Трелоні помилилась з пророцтвом говоривши про особу в чоловічій статі. - підмітила Герміона.

- Саме так, міс всезнайка. - з сарказмом мовила я. - Так де ж Гаррі? - ще раз повторила я.

- Він не може прийти. - Герміона змінилась в обличчі.

- З ним все в порядку? - я піднялась з ліжка і збиралась піти.

- Ні, тобі не можна. - поклала мене назад Герміона - закляття забрало в тебе багато сили. Тобі потрібно полежати і відновити її.

- Я чудово себе відчуваю. Мені потрібно піти. Скільки я тут провалялась?

- День.

- Я маю побачити Драко.

- Е-е-е... Ейпріл, нам дуже шкода....але.. - почала м'ятися Герміона.

-Герміоно? Що? Що таке Герміоно? - я піднялась на ноги.

- Його вже поховали. - дівчина опустила голову.

Рон підхопив мене, напівпритомну.

- Де? - запитала я але відповідь не почула.

- Я ЗАПИТУЮ ДЕ? - почала кричати я.

- Я...я незнаю. В Віщуні писало що батьки Малфоя поховали хлопця.... Там і про тебе дещо є. - почала говорити Герміона.

- Що? Що там пишуть?

- Ти ж знаєш що там завжди все прикрашають брехнею. - зам'ялась Герміона.

- Герміоно!

- Там написали інтерв'ю з Малфоями. Нарциса звинувачує тебе в смерті Драко. Ще там окрема сторінка про тебе. Пишуть що ти забрала славу у Гаррі Поттера. - протарабанила швидко Герміона.

- Що? - здивувалась я - Рон подай мені газету.

- Забрала славу у Гаррі Поттера... бла бла бла... Про Гаррі Поттера не чути вже декілька днів... бла бла бла... Я ненавиджу її більше будь кого... бла бла бла... Мій син загинув через неї...бла бла бла... Пророцтво здійснилось але воно не зовсім вірне... бла бла бла... - читала я собі під ніс. - Ну зрозуміло. - відкинула я газету на тумбу.

Я хотіла попрощатись з Драко, але прочитавши у "Віщуні" що про мене думають батьки Драко, я зрозуміла, що мене ніхто і на крок не підпустить до їхнього маєтку. Пробратись туди теж не варіант, це практично неможливо.

Помилка в пророцтві Трелоні Where stories live. Discover now