Глава 4 "Гоґвортс"

83 7 0
                                    

Серпень не пройшов а пролетів і вже скоро повертатись в Гоґвортс. Нам прийшли списки підручників та інших речей в школу.
Місіс Візлі все купила. І 1 вересня ми спакувавши валізи прибули на платформу 9 ¾.

Дочекавшись Гоквортський експрес ми сіли на нього і поїхали. Години минали швидко і я переодягнувшись чекала поки Гоґвортський експрес зупиниться в Гоґсміді. За декілька хвилин учні повиходили і направились до диліжансів в яких були запряжені дивні коні.
Я підбігла до Гаррі, Рона, Герміони та Луни що вже сідали.

- Е-е-е-е... а що це за створіння запряжені в диліжанси? Я їх ніколи не бачила і чому зараз бачу? Я думала що диліжанси самі їдуть.

- Це тестерали, їх можуть бачити лише ті, хто на власні очі бачив смерть. Вони тут завжди були. - сказала Луна.

- Ти теж їх бачиш? - запитала я в неї.

- Так, а ще Гаррі теж їх бачить. - відповіла Луна і подивилась на Гаррі.

По звичаю старші класи пішли у велику залу а перші класи пішли за Геґрідом.
У Великій залі було все як завжди. Першокласників розсортували по гуртожитках, Дамблдор промовив декілька слів і ми сіли вечеряти. Після вечері всі пішли в свій гуртожиток. Спустились у підвал, зайшли крізь стіну і опинились у Слизеренській вітальні.

На кріслах зручно вмостились семикласники Креб, Ґойл та Драко який щось розповідав своїй подружці, Пенсі Паркінсон, яка сиділа в нього на колінах. Я пройшла повз них і пішла в дівочу спальню.
Зранку за сніданком до столиків кожного з гуртожитків підходили їхні вихователі щоб вручити розклад. Було дивно коли замість мого батька підійшов Слизоріг і я по звичці сказала вслід Слизорогу.

- Дякую професоре Снейп.

- Люба, я професор Слизоріг - виправив мене Горацій і стишив голос, - всім нам прикро що твій батько так загинув, я колись вчив його, тому добре його знав.

Слизоріг пішов далі але знову згадавши про батька шматок в горло не ліз, я акуратно підвелася і пішла у Слизеринську вітальню.

В голові запаморочилось і всього на мить закрила очі і в щось врізалась. Точніше не в щось а в когось. Це був Малфой.

- Дивися куди йдеш. - сказав він і збирався вже йти.

- А ти чого не дивився? Повилазило? - крикнула вслід хлопцю і він повернувся.

- Що?

- Я не збираюсь тобі повторювати ще раз. - нахабно відповіла йому.

- Повтори що ти там вякнула? - роздратувався хлопець.

Я проігнорувала його і пішла до входу в вітальню, хлопець схопив за руку. І боляче стис.

- Не смій мене чіпати! - я вирвала свою руку і пішла до вітальні.

Схопивши свій рюкзак я поспішила на урок гербалогії разом з Грифіндором.

- Діти згрупуйтесь по двоє чоловік - попрохала професорка Спраут - подвоє Гаррі! - наголосила професорка коли Гаррі підійшов до Герміони і Рона.

Всі розглядались по сторонах і шукали з ким стати в пару.

- Гаррі, можна з тобою стати в пару? - запитала я і підійшла до хлопця.

- Ні, е-е-е... в мене вже є з ким працювати в парі. - швидко сказав хлопець і почав розглядатись по сторонах.

- Справді? - недовірливо глянула на Гаррі який стояв сам.

- Е-е-е-е... О, Невіле ти не проти якщо я буду працювати з тобою? - запитав Гаррі в Невіла і попрямував до нього.

Всі шестикласники стояли парами а з сьомого класу залишився лише якийсь хлопець з Грифіндору який стояв сам, тому я підійшла до нього.

- Привіт, можна стати в пару до тебе?

- Так, я Шеймус Фініґан. - представився хлопець.

- Ейпріл Снейп.

- Мені шкода що твог...

- Давай за роботу, досить говорити не по темі. - перебила хлопця на пів слові.

Цілий урок гербалогії Драко дивився на мене, але я робила вигляд що не помічаю, після закінчення уроку я попрямувала на трансфігурацію.

Після уроків повечерявши у вітальні я почала робити домашнє як почула голос Драко.

- Усім бажаючим завтра о 8 з'явитись на полі для квідичу на проби для нового складу команди.

Помилка в пророцтві Трелоні Where stories live. Discover now