- Якщо ти покликав мене заради того щоб я віддала тобі книжку, яку ти раніше не прийняв, замість того щоб вибачитись, то знай що книжки ти не отримаєш. - я розвернулась від нього - я думала що ти нарешті хочеш вибачитись за те що скинув мене з мітли під час гри. Тобі не соромно що ти так вчинив?! Ти це спеціально зробив? Так?! Це через батька, я знаю ти ненавидів його, і так само ненавидиш мене?! Ти егоїст! Чуєш Поттер?! Ти ніхто!
Хлопець наставив на мене паличку і націлився. Але перш ніж Гаррі вигукнув якесь закляття з-за його спини хтось вигукнув.
- Експеліармус! - Гарріна паличка вилетіла йому з рук і приземлилась в руку Малфоєві. - троє на одного Поттер? Ти граєш не чесно.
Драко підійшов і став біля мене.
Рон та Герміона були напоготові кидати у нас закляттями.- Віддай паличку! - крикнув Гаррі.
- А що без палички вже не такий сміливий? - Драко кинув паличку в сторону Гаррі.
Ми розвернулись і зібрались йти, Гаррі підняв свою паличку.
- Сектум...
- НЕ СМІЙ!! - закричала я, а Гаррі завис у повітрі догори ногами.
- Як ти це зробила? - закричав Рон.
- Безмовні закляття, чули про такі? - насмішкувато відповіла.
- Що тут... Гаррі, дорогенький хто це зробив? - до нас підбіг Слизоріг.
Я безмовним закляттям швидко опустила Гаррі, не подаючи вигляду що це я.
- Гаррі вивчає гравітацію, пане професоре. - я засміялась, Драко теж оцінив мій жарт.
- Гаррі? - здивовано глянув на нього Слизоріг.
Ми з Драко швидко накивали п'ятами поки Горацій звернувся до Гаррі.
- Хахаха, як ти його підвісила! Це було щось неймовірне! Гаррі вивчає гравітацію, ахахаха ти так швидко викрутилась. - Драко був у захваті.
- Аякже, я викручусь з любої ситуації.
- Можливо ходімо вип'ємо по масловипу? - запропонував Драко.
- Драко! - вигукнула Пенсі і кинулась обіймати хлопця - а я тебе скрізь шукаю.
- В тебе є з ким випити маслопива. - я кинула погляд на Пенсі і розвернулась.
Драко хотів було щось зробити але Пенсі вже волокла його за руку в іншу сторону. А я попрямувала до школи.
Погода з кожним днем погіршувалась, а гра з Рейвенкловом наближалась.