,,Ne félj" 2. RÉSZ

29 2 4
                                    

Mikor haza értem tárva nyitva volt az ajtóm, be léptem és fel fordulás fogadott. Azon gondolkodtam kit hívhatnék fel. Szüleim ugye nem tudnak ide jönni. A főnökömet ezzel nem zavarhatom. Aztán eszembe jutott JK, bisztos nagyon örülni fog, hogy ezzel zaqklatom de ő az egyetlen akinek tudok szólni. Előkerestem a papírt és fel hívtam.

~Telefonba~

-Szia-mondta kedves hangon

-Szia ide tudsz jönni?

-Persze holvagy?-Kérdezte kicsit ijetten, hisz a hangomon lehetett hallani, hogy meg vagyok ijedve. El mondtam a címem és már jött is.

~Hívás vége~

Meg érkezett

-Mitörtént?-Kérdezte ijedten. Mellette ott volt Suga aki kérdőn nézett rám.

-Mikor haza éertem nyitva volt az ajtó. Teljesen fel van forgatva a lakás.-Már majdnem sirtam.

-Figyelj ne félj.-mondta nyugtató hangon.

-Fel hívom a rendőrőket- Mondta Suga kicsit meg lepődötten. Jungkook csak meg ölelt.

~Telefonban~

-Jó estét miben segithetünk?-Kérdezte a diszpécser (aki fogadja a hívásokat a rendőrségen)

-Jó estét egy ismerősünknek be törtek a lakásába a lak címe 13. kerület hársfa utca 20.

-Rendben máris megyünk-Ezzel le rakta.

Már meg is jöttek a rendőrök és nézték vannak e nyomok.

-Figyelj ne félj nem lessz semmi baj meg fogját találni- Amíg meg nyomoznak lakhatsz nálunk. Ugye Suga?

-Jaja

-Köszönöm srácok, hogy itt vagytok.-Mondtam már ki sirt szemekkel.




Remélem eddig tetszik. 

Bárcsak örökre az enyém lehetnél/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now