,,Na?" 18.RÉSZ

12 0 0
                                    

/Liza szemszöge/

Már csak a desszert van hátra. Nagyon jól érzem magam Kook-al, de ez szerintem nem meglepő. Hisz Jeon Jungkook-ról beszélünk aki vicces, kedves és valamennyire okos is, ha meg kell tud komoly lenni. Éppen hozzák ki tálcán a desszertet mikor észre veszem, hogy rajta van egy ékszeres doboz. Jungkook-nak nyujtja a tálcán levő kis dobozt és a fiú leveszi róla.

-Liza Smart lehet olyan boldog férfi, hogy a feleségem legyél?-Térdelt le a székem elé. Nekm semmien szó nem jött ki számból, csak bólogatni tudtam, hogy ,,igen". Felálltunk mind ketten és ujjamra húzta a gyűrűt utánna pedig meg csókolt. Mindenki tapsolt én meg örömömben sírtam.

%Otthon%

A lánykérés után megettük a desszertet és még kaptunk ingyen egy egész tortát aminek ugye a maradékát haza hoztuk a fiúknak. Mikor beléptünk a fiúk ott vártak minket az ajtó elött.

-Na?-Nézett rám cuki mosolyal Susu.

-Igen.-Néztem rájuk óriás mosolyal. Amint ezt meg hallották konkrétan az arcunkba puffantották a konfettiket.

-Gratuuuuuuuuuuuuuuu!!!-Sikonyáltak mint a kisgyerekek.

Ez után már csak az ágyamat találtam meg. Persze elötte meg fürödtem. Már készültem volna aludni mokr egy nyúl be jött a szobába.

-Itt aludhatok?-Kérdezte boci szemekkel.

-Persze, de holnap indulunk a szüleim régi házához.-Közöltem vele a tényt.

-Melletted leszek, végig.-Mondta és ezzel el is nyomott minket az álom.












Bárcsak örökre az enyém lehetnél/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now