,,Nagyon jól el van mindenkivel már most" 7.RÉSZ

13 1 0
                                    

/JK szemszöge/

Liza jól el van a többiekkel és ez meg nyuktat. Nem akarom, hogy azért szorongjon mert olyan emberek közt kell lennie akikkel nincs jóban. Sugával szinte már legjobb barátok. RM-el sokat viccelődnek már most. Jin-nek nem kicsit segitt a főzésben. Hoseok-kal elég jól el beszélget. Jimin-nek konkrétan videó játékozni segitt. Magam sem értem. Tae-val meg ki figuráznak mindenkit meg baromkodnak. Nagyon jól el van mindenkivel már most. Ezt akartam . Hogy legyen valaki akit szerethetek. Csak, hogy mondjam el neki? Meg mikor? Remélem nem lessz túl késő mokrra el merem neki mondani. Mindig amikor rám néz, olyan hálásan mintha egy kis kutya lenne akit most vittek el az állatkereskedésből.

Gondolat menetemet az zavarta meg, hogy ide jött.

-Szia nyuszi.-Mondta kuncogva.

-Szia Lizliz.-Mondtam neki miközben hozzá fordultam.-Látom jól el vagy velük.

-Igen és pont erről szeretnék veled beszélni. Tudom, hogy azt mondtad nekik fogják vissza magukat a hülyeséggel.

-Melyik mondta el?-Kérdeztem meg lepődötten

-Semejik csak látszik rajtuk, hogy nem annyira fel szabadultak. Én meg azt nem akarom. Nyugodtan agyák ki magukbol a hülyeséget.- Mondta nekem egészen cukin. 

Mi van veled Kook teljesen bele bolondultál a csajba?

Bárcsak örökre az enyém lehetnél/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now