,,Lehet, hogy szerelmes vagyok belé?" 3.RÉSZ

23 2 0
                                    

/Jungkook szemszöge/

Szegény lány, egész végig sírt. Bárcsak valahogy segíthetnék neki. Tényleg meg kérdezem tőle.

-Amúgy, hogy segíthetnék neked?

-Jungkook nekem már az is elég, hogy itt vagytok és, hogy addig be fogadtok.

-Oké. Akkor menj be a cuccaidért.

-Rendi.-Olyan élettel teli mosoja van. Ijet még soha nem láttam. Szép, sőt gyönyörű. Miket beszélek eséjem annyi lenne nála mint macskának a kutyánál.

-Itt vagyok.-Mondta kicsit búval bélelten de akkor is mosojgott.

-Hogy tudsz te még ijenkor is mosojogni?-Kérdezte Suga úgy szintén mosolyogva.

-Nem tudjátok le törölni az arcomrol. Ha olyan emberek vesznek körbe akiket szeretek tejbe tök leszek.- Mondta kicsit nevetve. Aztán ide jött az eggyik rendőr. Nagyon fiatal volt kábé velünk egy idős.

-Te vagy Liza igaz?-Kérdezte meg a lányt

-Igen.

-Majd hívunk ha van valami addig nyugottan mennyetek el.-Mondta nyugtató hangon.

-Rendben köszönjük.-Ezzel ott hagytuk őket.

Csöndben kocsikztunk. Valahogy meg kéne törnöm a csendet, egy kérdéssel. De mien kérdéssel?

-Amúgy mien hobbiaid vannak Liza?-Kérdeztem kicsit félve, hogy nagyon hülye kérdés volt.

-Tánc, gördezkázás khm-Ezzel arra célzott amikor fel löktem én kicsit fel kuncogtam.-Meg éneklés de azt csak egyedül szoktam.

-Meg mostmár elöttem.

-Na igen kellett neked oda teremned.-Mondta kicsit gúnyosan.

-Miért mi történt?- Kérdezte meg Suga. Mi el magyaráztuk neki ő meg csak nevedkélt ezen. Liza meg kért arra, hogy vigyem el a kávézóhoz, hogy tudjön beszélni a főnökével. Ki szált mi meg beszélgettünk.

-Hallod nagyon cuki a kis csaj.-mondta Suga

-Igen de attol félek,hogy.... Lehet, hogy szerelmes vagyok belé.





Kicsit hosszú lett ez a rész de azért remélem tetszik. Pusszancs!!!!!!!

Bárcsak örökre az enyém lehetnél/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now