Yazardan:
O gün sabah erkenden okulun ilk günü için evinden çıkmıştı. Bu sene için tek bildiği yeni bir matematik öğretmeninin olacağıydı.
Matematik öğretmenin değişmesi işine gelmişti çünkü eski matematikçi çok sinir biriydi ve sınıfa normal şekilde davranırken Jake'e hep bir sinirliydi. Kimse geçen sene okulun son haftasına kadar o öğretmenin neden Jake'e hep sinirli olduğunu bilmiyordu. Ne diye ondan nefret ettiğini merak ediyorsunuz değil mi? Hemen açıklıyayım. Jake tüm okulun içindeki en sinir bozucu ve her şeyi alaya vuran gıcık tek tipti. Biri eğer bir şeyden sinir kapıyorsa o kişinin sinir kaptığı şeyi sürekli yapar ve o kişiyi sinir ederdi. Tabi bu alışkanlığı yüzünden bu sene birazcık [🤏] sorunlar yaşayacağındanda habersizdi. Her neyse konumuza dönelim. Jake de sürekli o öğretmenin en gıcık olduğu şeyi yani, daha doğrusu şu şekilde açıklamak gerekirse öğretmen ispiyonlanmayı sevmiyordu. Çünkü yaptığı şeylerin çoğu suçtu. Jake de bunu öğrenmişti ve sürekli öğretmeni müdür veya başka öğretmenlere ve öğrencilere bir fake hesap üzerinden ispiyonluyordu. O fake hesabın kim olduğunu tek bilen kişide o öğretmendi. En son öğretmenin öyle büyük bir suçu ortaya çıkmıştıki okuldan atılmıştı._____________________________
Okula vardığında saat 07.55 ti. Ders zili saat 9 da çalıyordu ve buda tam 1 saat okulda boş boş takılabilceği anlamına geliyordu.
Sınıfına çıktı. Sonra ise en yakın arkadaşının sınıfına gitti. Yani Riki'nin sınıfına. Riki ile Jake neredeyse 6 yıldır arkadaşlardı ve birbirlerinin tüm her şeyini biliyorlardı.
Jake'in tahmin ettiği gibi Riki sınıfındaydı ve Riki onu görür görmez koşarak ona sarıldı.
Riki:
- Seni özledim hyung!Jake:
- En son dün beraber parka gitmiştik Riki.Riki:
- Olsun banane. Ben özledim.Jake:
- Bende.Riki:
- Hadi dışarı çıkalım canım sıkılıyo benim burada.
Hem belki Sunoo'da gelmiştir haa!!Jake:
- O önemli değil. Sunghoon gelsin yeter.Riki:
- Bazen sizin arkadaş olduğunuzdan şüpheleniyorumda... Neyse.Jake ve Riki gülerek aşşağı indi indiklerinde Sunghoon ve Sunoo ikilisi ile karşılarşmıştılar. Riki Sunooyu gördüğünde hafif utanmış hatta bırakın utanmayı yanakları domates olmuştu.
Jake ve Sunghoon Riki'nin bu halina güldüler.Tüm okul Riki'nin Sunooyu sevdiğini biliyordu. Hatta Sunooda biliyordu ama kimse neden hala çıkmadıklarını bilmiyordu.
________________
Ders zili çalmıştı, herkes sınıflarına gitmişti. Jake ve Sunghoon aynı sınıftalardı ve yanyana oturmuştular. İlk dersleri matematikti. Yani, yeni matematik öğretmeni ile tanışacak ilk sınıf onlardı.
Aradan 10 dakika geçmişti ve yeni matematik öğretmeni sınıfa girmişti. Onun girmesiyle herkes ayağa kalkmıştı.
İlk ders olduğu için ders işlemek yerine birbirleri ile tanışmışlardı. Tüm bunların olduğu sıra yeni öğretmenin bakışları Sunghoon'a bir şeyler söyleyen Jake'i bulmuştu.
Yıllardır gizliden gizliye takip ettiği çocuğa bakıyordu şuan. Hatta şuan onun derslerine giren bir öğretmendi. Ama belkide Jake'in Heeseunag'ın onu izlediğinden haberi bile yoktu veya Hee öyle düşünüyordu.
Hee'nin asıl buraya geliş amacı Jaketi. Jake'i dört yıl önce bir cafede arkadaşları ile görmüş ondan sonrada onu takip etmeye başlamıştı. Tam beş yıl böyle sürmüşken şuan beş yıldır takıntı haline getirdiği çocuğun dersine giriyordu. Bu şey onun için çok önemliydi. Olduğu yerden tekrar Jake'e baktı, daha o 13 yaşındayken aşık olduğu çocuğa baktı. Evet Hee Jake'e, Jake 13 yaşındayken bir cafede görüp aşık olmustu o zamanda ise o daha 20 yaşındaydı.
Düşünsenize siz daha 13 yaşındasınız ve sizin daha haberiniz olmadan 20 yaşında biri size aşık oluyor sonra bunu takıntıya çeviriyor. Hatta sizin tüm yaşamınızı biliyor. Korkunç değil mi?
------------------------------------
Ben ne yazıyorum amkNeoluyo banaaaaaa
Kafamda milgonlarca fic fikri var ama sadece bunu yazmaya karar verdim.
Neyse neyse tam 1 haftadır bu fice ad arıyordum en sonunda çarkla seçtim yapcak bişi yoktu.
Neyse neyse yorum yapmayı ve ıylamayı unutmayın
Sizi çok seviyor ben neyse sağlıkla kalın heejakele kalın
(amin deyin)
Bu arada kendime kkura buldum LatteLix6 hehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teachers pet | Heejake
Fanfiction[SLOW UPDATE] hiç aile sevgisi görmeyen ve annesi babası boşanmış olan Sim Jake'in karşısına 12. Sınıfta yeni matematik öğretmeni olarak Lee Heeseung çıkar. "Sen sadece benimsin." [ Jake Sim × Lee Heeseung ] Başlangıç:05.11.2022 Bitiş:? ©mdrienc...