Jake:
Heeseung eve geldiğimizde arabadan indiği gibi benide indirmiş ve kucağına alarak sinirli bir şekşlde eve girmişti.Anahtarı bir yere atıp hızlıca yatak odasına geçti ve beni yatağa sırt üstü attı. Gerçekten attı.
Ceketini hız ve sinirle karışmış bir şekilde atıp üstüme çıkıp ellerimi kafamın üstünde birleştirdi.
"Sana saatin on ikiyi geçmemesi hatta on ikiye yarım saat varken evde olmanı söylemiştim ama sen beni dinlemedin"
Onu dahada sinirlendirme amaçlı bir şaka yapmaya karar verdim.
"Sindirella değilimya on ikiden sonra dönüşmüyorum"
Burnundan güldü.
"Sana ne oldugunu sormadım zaten neden sözümü dinlediğin için kızdım jake"
"Arkadaşlarımla daha fazla vakit geçirmek ve sevgilimi biraz sinir etmek istedim diyelim"
"Umarım bu sözlerini alkolun etkisi yüzünden diyosundur jake, yoksa yarın okula gidemezsin"
"Hayır gayette ayık bir şekildeyim ve seni dahada sinir etmeye çalışıyorum."
"Ah, siktir"
Daha benim bir şey dememi beklemeden dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Vücudumun tüm yetkisini öyle bir almıştıki öpüşletine bile zor karşılık veriyordum.
Çok kısa bir süreliğine ayrılıp sadece iç çamaşırı kalacak şekilde üstündekileri çıkardı ve beni ise çıplak bıraktı.
Göğüsüme kapanıp oraları emip ısırıyor ve yalıyordu bense sadece inleyebiliyordum.
Zaren tüm vücudum onun elinde iken yapabileceğim çok bir şey yoktu.
Öpüşlerini daha altlara indiriyorken aletime geleceği sırada durdu ve kafasını kaldırıp bana baktı.
Onun bana baktığı sırada ben aldığım zevkten dörtköşe olmuş bir şekilde dahasını ister bakışlar atıyordum ona.
Bacaklarımı ayırdı ve kalçamı sıktı. Sonra iki parmağını dudaklarıma getirdi.
"Yala"
Sözünü tekrsr ettirmeden parmaklarını emmeye ve yalamaya başladım. Yeterli oldugunu düşündüğü sıra parmaklarını ağzımdan çekti ve deliğime doğru götürdü.
Pamrkalarına deliğimin etrafında tur attırıyordu, inadına parmaklarını deliğimden içeri itmiyordu ve bunu yaparkwnki yüz ifadesi yüzünden mantıklı düşünme yetimi tamamen kaybediyordum.
Ben daha ne oldugunu anlamadan sadece iki parmağını değil üç parmağını birden deliğimden iöeri gönderdi.
Olan bu şeyle çığlık atmak istedim ama onun yerine derince inledim.
O parmaklarını ileri geri ve makas şeklinde hareket ettirip beni dahada zevke boğuyordu.
Bana bu zevkin yeterli olmadığını düşünmüş olacakki aniden parmaklarını çekip deliğimden içeri aletini yolladı.
O an çığlık attım. Sürekli tam ne oldugunu anlamadığım esnada yapıyordu ve ben bu yüzden aklımı yitiriyordum. Kendini içimde ileri geri hareket ettirip beni zevkten dört köşe yapıyordu.
Onun bana verdiği bu his o kadar güzeldiki her gün yalvarıp isteyebilirdim bile ama zaten saatler sürecek olan bu cezası yarın yataktan kalkmama bile engel olacaktı.
----------------------
SELAMMMMYB ATTIM ARKADŞLAR
ARKAŞDLALR CAS 9K OLMUS AĞLARIM SİZİ ÇOK SEVİYPRUM
BU FİCİN BİTMWSİNE AZ KALDI SONRA BAŞKA BİR JAKEHOONA BAŞLICAM YANİ YENİDEN YAYINLICAM
UANİ EN ÇPK HANGİSİ İSTENİRSE
SİZİ BOL BOL ÖPÜOM ARKAŞDLAR
MWAHHH
SİZİ ÇOK LOVE YOU İYİ GECELERRR
bababys🐧💝
Tipini yerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teachers pet | Heejake
Fanfiction[SLOW UPDATE] hiç aile sevgisi görmeyen ve annesi babası boşanmış olan Sim Jake'in karşısına 12. Sınıfta yeni matematik öğretmeni olarak Lee Heeseung çıkar. "Sen sadece benimsin." [ Jake Sim × Lee Heeseung ] Başlangıç:05.11.2022 Bitiş:? ©mdrienc...