Riki:
Partide eğlenirken aniden kolumdan çekilmem ile ani bir şok yaşamıştımve gözlerimi kapatmıştım . Çeken kişi beni duvarla arasına almıştı."Gözlerini aç riki"
Sunghoon hyung?
Yavaşça gözlerimi açtım ve ona baktım. Bana öyle sinirli bakıyorduki gözlerime varana kadar titriyordum. O da sinirden titriyordu hatta kollarındaki damarlar ve boynundakiler fena bir şekilde belli oluyordu.
"Hyung"
"Beni iyi dinle, bunu nasıl söylemeliyim bilmiyorum ama sadece dinle beni tamam mı?"
Hafifçe kafamı salladım.
"Güzel, uzun zamandır senden hoşlanıyorum ama bunu söylemeye uygun zaman bulamadım ama artık seni sürekli sunoo ile birlikte gördükçe hemde öyle bir yakınlık derecesinde ve bu beni delirtiyor. Sen sadece benim ol başkasına öyle güzel gülme sadece bana sarıl beni öp istiyorum tek istediğim bu ama istemiyorsan zorlayacak değilim"
Ne demem gerektiğini o anki aklımla kestiremiyordum. Sunooyu neredeyse tanıdığımdan beri seviyordum ama sunghoon hyunga kendimi çok garip bir yakınlık derecesünde hissediyordum. Onun yanındayken daha güvendr ve rahat hissediyordum diğerleirnşn aksine. Bazen yalnız kaldığımızda bana çok yakın davranıyordu. Bazen belimden tutuyor bazen ise öyle tuttuğunda belimi okşuyordu. Bu karnımdaki kelebekleri ortaya çıkarıyordu.
Galiba cevap için düşünmem gerekiyordu.
"Hyung ben... biraz düşünebilir miyim?"
"Ne kadar istersen."
Sonra geri çekilmişti ve ikimiz boş boş birbirimize bakıyorduk.
"İstersen bırakabilirim riki"
"Aslında... olur"
Reddedecektim ama gerek yoktu yolda düşünüp bir şeye karar verebilirdim.
Salondan çıkıp onun arabasına doğru ilerledik arabasının yanına geldiğimizde bana kapıyı açtı hafifçe eğildim ve sonrs arabaya bindim.
Kapımı kapattıktan sonra kendi yerine geçti ve oturdu. Arabayı çalıştırdı.
Sürmeye başladı baya bir zaman sürdü yol ayrımına yakındı yıl ayrımının sol tarafında benim evim sağ tarafında onun evi vardı. Bir şey söylemem lazımdı çünkü kırmızı ışıktan kalan sadece bir dakikam vardı.
"Sunghoon"
"Hm"
Elimi direksiyondaki elinin üstüne koydum.
"Sana gitmeye ne dersin"
Bana şaşkın bir ifade ile baktı kıkırdadım ve kulağına yaklaştım
"Kendi evine sür sunghoon"
Işık saeı sonra yeşil oldu hiç düşünmeden gaza basarak yol ayrımından sağ tarafa sürdü işte o zaman bende o da cevap vermiş oldu.
------------
Guysss sbenfe geçen bölğmden çok belliydi bu ship
Ficin ilk başından beri planladığum bişi aslında
Bu arada nasılsınız
Brn çık iyiyim yusufa tekrsrdan aşık oldum ve galiba bıgün bana canım dedi arkadşalar @&$&$&$&&#$&#^#&#
Bu arada bu bölğm hrm geçiş hemde işte hoonki özel bölüm
Bir dhakş yb heejake
Ekim on beşten önce biticrk haberiniz olsun.
Sizi sveiom bolca öptüm
Bababy🐧💝
Karım(real)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teachers pet | Heejake
Fanfic[SLOW UPDATE] hiç aile sevgisi görmeyen ve annesi babası boşanmış olan Sim Jake'in karşısına 12. Sınıfta yeni matematik öğretmeni olarak Lee Heeseung çıkar. "Sen sadece benimsin." [ Jake Sim × Lee Heeseung ] Başlangıç:05.11.2022 Bitiş:? ©mdrienc...