- 6 -

672 43 137
                                    

Yazardan:
Jake hala lavabodayken ani bir şekilde çalan kapı ile ödü kopmuştu.

Hee:
Çıkacak mısın?

Jake:
Evet niyeki.

Hee:
Öldün sandım bir an onun için.

Jake:
Ben ölmem merak etme.

Hee:
Sadece iki gün önce yaptıklarını düşünüp ölümden döndüğünü hatırlıyorumda ölebilirsin. Herkes ölebilir.

Jake:
Ben ölümsüzüm ama.

Hee:
Ölümsüzlük sadece bilim kurgu filmlerinde ve masallarda olur jake.

Jake:
Artık gerçektede oluyor.

Hee:
Peki öyle olsun.

Jake:
Ben dediğim için olucak zaten.

Bu sefer konuşmasına yanıt alamadığı aşdığı tek yanıt hafif bir kıkırdamaydı.

Jake:
Her neyse sen anca gül.

Oturma odasına geçip telefonunu çıkardı saat 12ydi normalde şuan sunghoon veya nikinin yanında olsaydı korku filmi izleyip birbirlerine patlamış mısır atarlardı ama değildi ve uzun zamanda olmayacaktı. Babası gidene kadar buradaydı ki sunghoon ve rikinin hatta Hyerin in bile bu shipper damarları yüzünden onu eve alcak halleri yoktu.

Etrafa boş boş bakıp sürekli hee ile göz göze geliyordu. Dünyanın en ürpertici anlarına ekledi bunu. Uykusu yoktu ve canı sıkılıyordu. Aklında mükemmel fikirlerdi fakat yaparsa duyguları direk anlaşılmış olurdu. Jake aklına gelen fikirler ile sırıtıp onların seneryosunu kurarken heeseung'ın ona baktığından habersizdi.

Hee:
Daha demin dudaklarımda kayboluşunu mu düşünüyorsun?

Jake:
Ne.

Hee:
Diyprumki neye böyle sırıtıyorsun daha demin dudaklarımda kayboluşunu mu?

Jake:
Hayır ve sırıtmıyorum.

Hee:
Yakalanınca yalan söyleyerek sıyrılmaya çalışmamalısın jake.

Jake:
Ben mi yalan söylüyorum.

Hee:
Evet.

Jake:
Aynen boş boş salla sadece.

Hee:
Yalancı olucağım diyorsun yani?

Jake:
Hayır. Her neyse hıh.

Heeseung, Jake ile dalga geçercesine bir yüz ifadesi ile başını salladı sonra ise kitabını alıp okumaya başladı. Jake de kafasındaki planları daha sonraya bırakmaya karar aldı. Ama uykusunun olmaması ve canının sıkılması bu planları kafasına tekrar getiriyordu. Artık daha kafasına engel olamayıp ölecektiki uyusa unutabileceğini düşündü.

Jake:
Heeseung~.

Jakein ani seslenmesine karşı şaşırmıştı heeseung neredeyse cevap vermeyi unutacaktı.

Hee:
Hm?

Jake:
Benim uykum geldi.

Hee:
Kucağım boş, oraya yatabilirsin.

Jake:
Bugün dahasına gerek yok bence.

Hee:
Bence var.

Jake:
Ama bence yok.

Hee:
Olsun olmasın bu evde benim yatağım hariç başka yatak olmadığından ve ben seni koltukda yatırmayacağımdan ve kendimde mükemmel rahat yatağımdan ayrılmayacağım içib aynı yerde yatacağız jake.

Jake:
Niye öyle oldu ki şimdi.

Hee:
Bilmem.

Jake:
Her neyse yinede uykum geldi.

Heeseung onun sözü ile birlikte oturdupu yerden kalktı ve elini jake'e tutması için uzattı. Jake de ilk başta boş boş bakıp sonra ise heenin elini tuttu. Heeseung onu yatak odasına götürdü.

Jake:
Vay canına burası salon büyüklüğünde resmen.

Hee:
Eve sırf bu yüzden para verdim bir zahmet.

Jake odayı incelerken heeseung yatağı açmıştı ve içeriden jakein kıyaferleinin olduğu çantayı getirmişti. Çantayı yatağın yanına koyup kendi üstünü değişti. Tabi üstünü değişirken ona ve karın kaslarına hayran bir şekilde bakan jakeide fark etmedi değildi.

Hee:
Ne o, çok mu aşıksın yoksa.

Jake:
Yo değilim.

Hee:
Öyle olsun.

Heeseung üstünü değişip yatağa uzandığında jake sadece oldupu gibi duruyordu.

Hee:
Uykum geldi diyen sensin ama hareket bile etmiyorsun.

Jake:
Odadan çıkabilir misin?? Odadan çıkmadıpın için üstümü değişemiyprumda.

Hee:
Şuan çıkabileceğimi zannetmiyorum jake daha sonra belki.

Jake:
Gıcıksın.

Hee:
Öyelyimdir.

Belkide başka bir planla ona gıcıklığı gösteribilirdi neden olmasınki? Üstündekileri heeseung'ın tam önğne gelerek çıkarmış ve yatarken giyineceği şeyleri ise eline alaram heeseunga doğru yönelmişti.

Jake:
Bakmak yerine giydirmeye ne dersin?

Jakein her hareketi heeseung'ı dahada şaşırtırken bir anda onu kucağında bulması dahada şaşırmasına neden olmustu. Ama şaşırması çok uzun sürmedi kendini öabuk toparlayarak jakein uzattığı kıyafetleri aldı ve onu kucağından indirerek giydirneye başladı. Giydirirken onun aklını kaçırmasına nedne olacak o mükemmel vücudada dokunmayıda ihmal etmedi.

Jake:
Teşekkürler Heeseung~.

Hee:
Daha fazla böyle davranırsın burada olacağın ilk günden altımda kalırsın jake.

Jake:
Belki ama halendaha sana aşık olduğumu fwlan söylemdşmkş aşıkda dğeilim.

Heeseung doğrusunu bildiği yalanları daha fazla dinlemek istemezcesine bıkkınken daha fazla dayanamayıp jakei kolundan çekmiş ve yanına yatırmıştı. Sonra kalkıp ışığı kapamış geri yeribe dönüp jake'e hiç bırakmayacaksına sarılmıştı.

Hee:
Şimdi rahatça ve güvenli bir şekilde uyuyabilirsib güzelim.

Jake:
Umarım öyle uyurum heeseung.

-------------------------------------
Selam yüzyıllar sonra buna yb yazdım evet

Biraz geç. Olduğu için çok bişi yazmaıcam ama bişiler yazım gene

Umarım svemişsinidri ben biraz yazmaya çalışarka aklıma en güzel geşenleri yazdım ileriki bölümler emib olun daha güzel olacaklar.

Ve albğm aldım omg ablam parasına kıyıp bana albğm aldı BORDERCARNİVAL hype verison dua edin jake pc çıksın

Neyse sizi çok love you

Bababys💖🐧

Tyunum çok mükemmel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tyunum çok mükemmel

Teachers pet | Heejake Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin