- 9 -

463 30 28
                                    

Jake:
Mükemmel gece bitmiş ve sabah olmustu pazar günüydü ve ben ertesi gün dünyanın son günüymüş gibi uyuyordum. Uyandığımda ise saat ikiydi. E yok artık ama fena yorukdukya.

Kalkmış ve hızlıxa bir duş almıştım sonra ise güzel kıyafetlerimden giyinmiştimki seçmesi çok zordu her kıyafetim çok güzel benim millet tarzıma hayran.

Üzerimi giyinip mutfağa gitmiştim çünkü o kadar açtımki midem beni terk ediyordu. Hemen buz dolabından bir şeyler çıakrıp yedim ve oturma odasına gittim ve beni masasında ödevler ile bekleyen bir heeseung gördüm ve hemen yolumu arkaya çevirip kaçmak için evin kapısına koştum.

Ama heeseungda koşup beni tutup oturma odasına sürükledi ve başka bir sandalye çekip diğer sandalyenin yan tarafına oturdu ve beni çalışma masasının sandalyesine oturttu.

"Bari zorunluysam başka yerde oturarak yapamaz mıydım?"

"hayır yapamazsın, eğer oturmak istiyorsan başka bir yere önce görevini bitir jake."

"off tamam be."

Canım sıkıla sıkıla bir şekilde bitirmiştim testleri.

"Peki şimdi oturabilir miyimm?"

Kafasını sallayarak ayağa kalktı ve sonra koltuga oturdu bende koşarak o oturduğu gibi kucağına oturdum. Bir elini belime koyarak belimi okşadı sonra diğer elinide bacağıma götürerek bacağımı okşadı bende kollarımı boynuna doladım.

"Peki dışarı çıkabilir miyim heeseung"

"Düşünmem lazım ama bugün minik sevgilimi bırakasım çok yok"

"Peki o zamann, haftaya olacak partits gitme iznim var mı?"

"Arkadaşların harici başka birinin yanında görmeyeceksem seni tabikide"

Söylediği olumlu cümleye karşın kocaman gülümsemiş ve ona sarsılmıştım.

"Arkadaşlarının yanından ayrılma ama sunghoonlada sürekli sarmaş dolaş durma jake sen benim misin onun musun?"

"Seninim tabikide"

"Güzel"

O günüde hee ile geçirmiştik ve bitmişti o günle beraber zaman o kadar hızlı geçmiştiki parti günü gelmişti en şık şeylerimi giyinip heeseung ile biraz öpüşüp sonra koşarak evden çıkmıştım.

Sunghoonların yanına geldiğimde sunoo niki ve jungwon çok iyi bir şekilde eğlenirken sunghoon hiç öyle durmuyordu. Merakıma yenik düşüp yolda onu diğerlerinden biraz uzaklaştırarak neden suratının asık oldugunu sordum.

"Hoon bir şey mi oldu kankisim"

"Hayır sadece biraz sinirli hissediyorum"

"Neden?"

"Bilmiyorum ama bu partinin sonunda sinirimin geçeceğinden çok eminim"

"Sen bilirsin hooniem"

Diğerleirnşn yanına tekrardan yaklaştığımızda onlsr başka bir konudan bahsediyorlardı. Onları dinlerken biz çoktan parti yeribe varmıştık.

Parti başalyalo ve biz oraya gideli baya olmustu hepimiz neredeyse çok fazla içmiştik ve çoğumuz çok fena sarhoş olmuştu. Hoona baktığımda içkisini yavaşça içip bir yere odaklı ve sinirli bir şekilde bakıyordu. Çok aldırmadan nereye baktığını önemsemeyerek jungwonla dans etmeye devam ettik.

O kadar sarhoş olmustumki gecenin biri olmasına rağmen saati erken sanıyordum saatin gece bir olduğunu heeseungın sinirli bir şekilde beni alıp saati söylerken anlmış oldum .

O beni kolumdan sürüklerken en son salondan çıkmadan önce gördüğüm şey dikkatimi çekmesine rağmen ertesi güne çoktan unutmuş olacaktım.

En son gördüğüm şey ise sunghoonun nikiyi duvarla arasına almış ve ona sinirli ama bir o kadarda sakin bir şekilde bir şey anlatması olmustu.

------------------

Zümra yarın okul açılıyor ama gelio yb arıyor yehhuu

Beklettipim için çok özğr dilerin ama bir ay iöeriseinde baya şey oldu

Tabletim bozuldu ve telin alanı çok az odlugu için nadiren yükleyebiliyordumm

Bu bölümde aslında ficin başından beri sürpriz olan bir shipin vir şekikde açıklanmış olmasını sağladım işte

Of neden bu kadad çok devrik vümle kurmaya başladım valla affedin

Bu senede sınav senem olmama rağmen tatilden tatile düzenli oalrka yb yazıp atmaya çalışacağım sizi çok seviylrum sakın unutmayın

Bababys 🐧💝

Ciğerimi deli veren aşkı görün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ciğerimi deli veren aşkı görün

Teachers pet | Heejake Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin