- 7 -

705 42 431
                                    

1 ay sonra:

Jake:
Heeseung'ın okula gelemsinden ve okulun açılmasından 1 ay 1 hafta geçmişti ve evet ben o 1 haftayı tamamlayamadan heeseung'a yenik düşmüştüm. İyilide düştüm ama onun evşnde kalıp onunla durmak güzel. Her insan sevdiği ile mutludur yani bence. Tabi o beni küçük şeytan olarak adlandırıuo tabi bence nedenini ilerleyen yazılarda görürsünüz.

Heeseung her cumartesi evinin - evimizin - altındaki bulunan kütüphanede bir kaç arkadaşım ve bana matematik dersi veriyrodu. Bana ayrı yetten evde tekrsr veriyo tabii. Sunghoon, Riki, Minji, Jungwon, Hanni ve Sunoo. Hepsi canım arkdaşlarım. Minjiyi hep sınıftaki taehyun çocuğunu sever diye bilirdik onun hanniye olan yakınlığını görene kadar tahminimce o hanniden hoşlanıyordu - şaka değil aşırıda yakışıyorlar -.

Gene öyle bir cumartesi günü Heeseung'ın tam karşısındaki sandalyede oturuyordum. Derse başlayalı  1 saat geçmişti ve benin aşırı canım sıkılmıştı. Burada 2 saat matematik çözemezdim. Onun yerine Heeseung'ın kucağında valorant oynamayı tercih ederdim veya sadece onun kucağında oturmayı. Sadece şu derstem kurtulmak bile iyidir. Matematiğim bok gibi ve düzeleceğinden çok emin değilim.

Ve bu kadar sıkılmışken neden eğlenmeyeyimki. Kimseye belli etmeden sağ ayağımdaki ayakkabıyı çıkardım ve masaya daha çok yanaştım. Ayağımı heeseung'ın bacak arasına doğru uzattım ve biraz hareket ettirdim. Youngseoya soru anlatırken kafasını kaldırdı ve bana baktı bense arkama yaslanmış bir şekilde onun tepkisini izliyordum. Kafasını sağa sola salladı ve yeseonun sorusunu çözmeye devam etti. Bense ona inat ayağımı daha ileriye itip penisini okşamaya başladım. İlk başlarda yavaşça yapıyordum ama tepki vermeyip soruyu çözmeye devam edince sinirlendiğimden briaz daha hızlı ve her tarafı olucak şekilde okşamaya fevam ettim. Daha dayanamayacak hale geldiğinde yeseonun sorsunu bitirmişti ve bana doşru bakıyordu. Sonra sandalyesini biraz geri itti.

Hee:
Bugünlük bu kadar yeter ilerideki cumaetesi bugünün telefisi olarak 2 buçuk saat yaparız.

Youngseo:
Ama öğretmenim nedenki

Hee:
Bazı işlerim var daha sınav hazırlayacağımdanda briaz erken bitirmeye karar verdim.

Konuşurken zorlanıyordu çünkü hala onun penisini okşuyordum.

Hee:
Toparlanabilrisiniz.

Heeseung'ın sözünden sonra herkes toparlanmış bende o yüzden ayakkabımı giyinmek zorunda kalmıştım. Herkes gittiktem sornada heeseung benim toplanmamı beklemiş sonra kolumu çekerek hızlıca evimize çıkarmıştı.

Eve girdiğimzide çantamı kapının yanına koydum ve üstümdeki ceketi çıkarıp astım. Sonra heeseung gene beni çekiştirerek odamıza götürmüş ve beni yere itip masanın sandalyesini çekip bana karşı oturmuştu.

Ona bakıp duruyordum ve oturması beni benden alıyordu. Şuan ayağa kalkıp onun kucağına oturmamak için savaş veriyordum.

Hee:
Neyi bekliyorsun jae.

Jake:
Bilmem

Hee:
Kaldırdığın şeyi indirmesini bilmelisin bence.

Tabikide biliyordum ama biraz daha sabredip geceye kadar onu az daha kaldırabilirdim ve gece isteidği kadar istediği şekilde indirebilridi.

Jake:
Bencede ve biliyorum ama daha fazla kaldırıp akşam benimle oynamanı istiyorum.

Hee:
Niye böyle azgın bir şey oldun sen..

Jake:
Senin yüzünden, sen bana hep daha fazlasını istememe sebep oluyorsun.

Hee:
Şimdide suçlu ben mi oldum.

Jake:
Evet.

Hee:
Ah, peki. Yani akşama kadar böyle mi bekleyeceğim.

Jake:
Kesinlikle.

Kalkıp ona yaklaştım ve dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım. Sonra ise dolabıma yürüp kısa bir şort çıkarıp giyindim. Bu havada tabikide bu saçma olurdu ama akşam için olmazdı.
Daha sonra ise bilgisayarı açıp oyunu açtım ama oturacak bir yere ihtiyacım vardı. Mutfaktaki sandalyeler 1 salondaki çalışmasasının sandalyesi 2 tekli koltuklar 3 diğer koltuklar 4 yatak 5 ama benim seçimim galiba altıncı  olan.

Heeseungı oturduğu sandalyeyle birlikte bilgidayarı koyduğum masanın oraya ittim ve kucağına oturdum. Tabikide 6. Olan yer heeseung'ın kucağıydı. Her yerde favori tercihim.

Oyun oyunarken bile rahat durmayıp heeseunga sürtünüyordum. O ise direnmeye çalışıp beni izliyor ve bacaklarımı okşuyordu. Bazende maçları kazandığımda biraz öpüşüyorduk ve zaman yavaş yavaş - aslında bir bakıma hızlı hızlı - akşama yaklaşıyordu.

---------------------------

Selamm

Uzun zaöandır bölüm atmaaıeğım için özür dilerim mental olarak kendimi çok iyi hissetmiyrodum bazı kendi içimde sorunlar yaşadım.

Ama sorunları çözüyor gibi hissediylrum. Umarım hızlıca çözerim

Haziranon sonuna kadar heejakehoon ve bunu bitirmeyi planlıyorum sonra diğer jakehoon ficlerine devam etmeyi planlaıyorum. Tabikide yeni yauınlaıdşım jakehoonuda ozanama kadar bitirmeyi planlıyorum. Diğer 2 jakehoonda birinivm yayımlarım tekrar felan sonra jakehoon ficleri bittikten sonra gene jakehoon veya heejake yayınlamayı düşüniyrpum belkide sunki felan yayınlarım bilmiyorum

N3yseee

Sizi seviyorum ve biraz konu aklıma gelmeidği için ileriden alıyprum yani orlarıda pek tkamayın

Ve lütfen bol bol yorum yapın yaparsanız daha hızlı bölüm atarım lütfennn

Sizi seviyorumömm

Lobe ypuu 💝🐧

Bu çok şirin yicem bir gün(cb e son 1 hafta lan)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu çok şirin yicem bir gün
(cb e son 1 hafta lan)

Teachers pet | Heejake Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin