- 12 -

353 26 36
                                    

Jake:
Sabah uyandığımds saat onu geçiyordu. Heeseung yanımda değildi büyük ihtimalle okula gitmişti. Bense dün gecenin yorgunluğu yüzünden uyanamamıştım. Uyansaydımda genede gidemeyeceğimi diğer tarafa dönerken kalçamda hissettiğim acı ile anlamış oldum.

Telefonumu aldım ve ders programına baktım. Heeseung'ın öğleden sonrası boştu yani iki saate gelirdi bende bu iki saatir uyuyarak değerlendirebilirdim.

Ve aynende o şekilde değerlendirdim.

Bu sefer kendiliğimden değil belimde hissettiğim kollarla uyandım.

Belime sarılan, beyaz ve üç düğmesi açık olan bir gömlekli heeseung.

Gömleğinin üç düğmesi açık olan bir heeseung.

Bu kavram çok nefes kesici geliyordu.

Ve ondan gelen hafif erkek parfümü kokusu ise onu daha bir hoş yapıyordu.

Açık olan göğüsünü dişleme arzum o benim belimi okşadıkça dahada artıyordu.

"Isır, içinde kalmasın."

Cümlesi yanaklarıma tüm kanın gelmesini sağladı. Bu kadar belli ettiğimi sanmıyordum. 

Böyle bşr teklifim varken utanmayı boş verdim hayatımda gördüğüm en iştah açıcı şeyi ısırıp emmeye başladım.

Onun her detayı çok fazla harikaydı.

Saçlarımdan tutarak kafamı kaldırdı sonra dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı.

Ayağa kalkıp beni kucağına aldı ve banyoya doğru ilerledi. Banyoya girdiğimizde beni küvetin içine bırakıp suyu ayarlamak için açtı.

Ayarladığında benim ve kendi üstündekileri çıkarıp o da küvete girdi.

Kollarımdan tutup beni kucağına çekti ve bir şampuanı alıp saçlarıma sıktı sonra yavaşça saçlarımı ve vücudumu yıkamaya başladı.

Bu an çok huzur vericiydi arkasına bir kahve daha huzur verici olurdu.

Tabi latte olmalıydı başka olmaz.

__

Banyodan çıkıp beni kurlayarak giyindirmişti tabi ilk kendisi giyinmişti.

"Heeseung."

"Efendim bebeğim."

"Beni kucağına alır mısın?"

Gülümsedi ve bacaklarımdan tutarak beni kucağına kaldırdı ve o şekilde mutfağa doğru yürüdü.

Beni altımın acımamasına dikkat ederek sandalyeye koydu ve benim için yiyecek bir şeyler hazırladı.

Masayı kurduğunda bir şey eksik gibi baktığımı fark etti ve bana gülerek söyledi.

"Merak etme latten birazdan olur."

Gerçek en iyi adam.

Kahvemide hazırladığında bana verdi ve karşıma oturdu. Beni yemek yerken izliyordu ve gülümsüyordu.

Utanıyorum yapmasana.

Yemeğimi bitirdiğimde masayı topladı bende o sırada salona geçip televizyonu açtım.

Odaya girdiğinde masadan bir kitap alıp yanıma geldi.

Matematik kitabı. Ay yeter.

Televizyonun fişini çekti ve kitabı dizlerimin üstüne koyarak karşımda oturmaya başladı.

"Daha sonra çözsem..."

"Çözmeyeceğini biliyorum."

"Ama heeseung..."

"Sadece yarım saatin var yoksa televizyonuda göremezsin."

"Annemde eskiden böyle derdi ama hiç söz geçiremedi."

"Ben annen değilim jaeyun."

"Neyimsin?"

"Öğretmeninim."

"Sevgilim değil misin?"

"Sevgilinim."

"Eee."

"Çözmezsen sevgilini üzersin."

"Ofya tamam."

Zarzor bile olsa iki testi bitirmiştim. Ve şimdi istediğim şeyi heeseungın kucağında yatarak izleyebilirdim.

------------------------------

Aaaa böyle bir kitabım mı varmış

En son geçen sene 7 Ekimde atmışım yeni bölüm imdat

Neyse attım ama sonuöta yeni bölüm dimi

Yorum stında haziranda bu fici kapatalım srtık 💌💌

Yorum stında haziranda bu fici kapatalım srtık 💌💌

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kız çok güzel aq

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Teachers pet | Heejake Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin