Rıdvan : Enişte senin için iktidarsız diyorlar doğru mu?
Rıdvan : sadrazam power diye bir tatlı karışımı var değil gelin ablayı sülalecek bizi şey edersin yersen
Enişte Bey : Sülaleyi değil seni sikerim Rıdvan.
Rıdvan : Tavuk mu sikiyorsun sen hayırdır ?
Enişte Bey : Siktir git amına koduğumun müptezeli keserim soluğunu.
Rıdvan : Dikkat et gerdeğe giremeden hastanelik etmeyeyim seni pipetle besletirler.
Enişte Bey : Bağımlı bir orospu çocuğusun diye acıyorum da kesmiyorum dilini,kes sesini.
Rıdvan : Hayatımı bitiriyordun lan.
Rıdvan : Çırılçıplak sokaklara atıp,yağmur suyunun içinde dövdün lan sen beni.
Rıdvan : Sen beni komalık edene kadar dövdün.
Rıdvan : Unuturum mu sanıyorsun ?
Rıdvan : Bir de gelmiş kuzenimle evleniyorsun,verir miyim lan ben sana o kızı ?
Enişte Bey : Sen siktir git torbacılara göt ver. En iyi bildiğin iş.
Enişte Bey : Pınar'dan uzak dur. Pınar benim,yakarım canını.
Rıdvan : Pınar benim kuzenim,senin gibi psikopat orospu çocuğuna bırakmam kuzenimi.
Enişte Bey : Damardan girerim sana ama enjekte ettiğin şeylere benzemez aslan parçası.
Enişte Bey : Senin gibi üç gram uyuşturucuya göt veren bir orospu çocuğuyla bir tutma Pınar'ı. Aynı kan değil,aynı soyadı saymıyorum ben.
Rıdvan : Sana öyle bir ah edeceğim ki ahtım olsun damat olamadan geberip gideceksin.
Rıdvan : Sana yalvardım ben orospu çocuğu. Abi dedim,canım yanıyor dedim. Yardım et dedim ben sana.
Enişte Bey : Seni toprak kabul etmez amk torbacılara kendini siktiren müptezeli,neyine yardım edeyim ben senin ?
Rıdvan : Gözünün içine baktım lan ben senin.
Rıdvan : Abi diye it gibi yalvardım lan ben senin gözüne bakıp.
Enişte Bey : Hala it gibi ürüyorsun,fark yok.
Rıdvan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İktidar
RomanceNamı büyük Komutan, Rıdvan'ın kuzeni Pınar'a nikah kıymaya ant içmiş gibiydi. Rıdvan ise bu ilişkiyi bozmak için kendince nedenlere sahipti. Rıdvan : Enişte senin için iktidarsız diyorlar doğru mu? Rıdvan : sadrazam power diye bir tatlı karışımı va...