Merhabalar uzun bir aranın ardından...
Hepiniz hoş geldiniz tekrardan."Limon Kokulum" yarım kalmıştı, bir sonu hak ediyordu o yüzden bugün tekrardan geldim buraya.
Senin ayrılığında,
Hayatı sona erdirme özelliği gizlidir,
Ayrılığın ölüm demektir.
Senden ayrı düşüp de,
Hâlâ yaşayanlara hayranım.
Fuzûli🥀
Bil ki bunlar sana son satırlarım Limon Kokulum...Gittiğinden beri sadece nefes alıp veren bedenim bugün onu da bırakacak.
Kaç zaman geçti yokluğundan beri sayamadım artık... Kaç vakit oldu gözlerini görmeyeli; Kaç gün, kaç ay, kaç yıl oldu gülüşünde huzur bulmayalı?..
Bilmiyorum...
Gidiyorum sevgili, bu sefer ben gidiyorum. Zamanında sen çekip gittin, şimdi her insana bir rol biçen bu Dünya'dan ben gidiyorum...
Bilmiyorum bir gün bu satırlarım sana ulaşır mı? Bilmiyorum bir gün sonsuz yaşamda bir araya gelir miyiz? Bilmiyorum benim ölüm haberimi almak sende bir değişikliğe yol açar mı?..
Ama biliyorum ki, artık her şey için çok geç sevdiğim... Sen dakiktin, her yere zamanında giderdin. Ama bu sefer geç kaldın sevgilim...
Bana, bize çok geç kaldın.
Bilmiyorum belki geç kalmak istediğin için geç kaldın. Düşünmüyorum artık bunları. Öğrendim çünkü faydası yok çabalamanın, yaşamanın bir çaresi yok...
İşte bundandır, gidiyorum sevdiğim. Gözlerimi bugün son kez açtım gökyüzüne ve birazdan son kez kapatacağım sensizliğe...
Hâlâ çok özlüyorum seni sevdiğim, hâlâ bir umut bekliyorum gelir alırsın beni uçurumun kenarından diye, hâlâ çok seviyorum seni... Ama bir faydası yok işte, o zamanlarda da yoktu şimdi de yok...
Rüyamı yaşıyorum sevdiğim, tek farkla: O zaman bedenimin içindeki duygular intihar ediyordu şimdi ben gidiyorum uçurumdan aşağıya.
Çok şey değişti yokluğunda sevgilim. Annesinin, babasının ölümünden sonra bile bir kez olsun ölmeyi düşünmeyen bu kız artık ölmek için dakikalar sayıyor mesela...
Ailesinin yokluğunu sende bulan bu kız şimdi onların yanına gidiyor.
Olsun be sevdiğim, sen gelmedin o zaman ben giderim elbet bir gün geleceğin yere; korkma ama beklerim ben seni yine. Sadece gözlerim açık olmaz, kalbim konuşamaz, bedenim ellerini tutmaz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limon Kokulum
Short StoryNe güzel söylemiş Onur Can: "Yazı görse gözüm, Kışı unutmaz özüm." Çok yazlar gördüm ben, çok rüzgarlar esti şu yüreğimde, nice yapraklar düştü zamanında sevmeye dahi kıyamadığın saçlarıma senden sonra. Ama yine de unutamadım kışı, gönlüm...