0.7

489 16 2
                                    

Zeyno

Ege'nin evinden çıktıktan sonra eve gidip duş almıştım. Şimdi de Ferdi'nin doğum günü için Ali'lerin evindeydik. Arap'ın canı sıkkındı. Ona hafifçe dirsek attım.

" Hadi üzme kendini bu kadar. " dedim. Duru umarım mantıklı bir açıklaman vardır. Umarım Arap'tan önce ayrılmışsınızdır. Yoksa hiç iyi şeyler olmayacaktı.

" Üzmüyom kendimi. " dediğinde kolunu sıvazladım.

" Arap, sen ne ikidir somurtuyorsun? " diye sordu Derya Teyze.

" Morali biraz bozuk Derya Teyze. " dedim. Ayağa kalktı.

" Gidiyom ben. " dedi. Kolunu tuttum.

" Geliyim bende. "

" Yalnız kalmalıyım Zeyno. " dedi Arap. Gitti. İçimde kötü bir his vardı. Eğlenmeye başlamıştık. Annem ve Bilal abi çatal bıçak için içeriye girmişti. Hediyeyi kontrol etmek için bende onlardan biraz sonra içeriye girdim. Hediyeyi arıyordum ama bulamıyordum. Annem kesin biliyordur. Mutfağa gittim. Tam girecekken annem ve Bilal abinin konuşmalarını duydum.

" Arap söyler mi? " diye sordu annem.

" Demez. Söylese ne diyecek? Annen ve abim birlikte diyecek hali yok. Sen içini sıkma gülüm. Civciv bizi anlar. " dedi. Gözlerimden yaşlar akmaya başladı.

" Kızımı kaybedemem ben Bilal. " dedi. Birbirlerine sarılırken mutfağa girdim.

" Kaybettin bile. " dedim. Sesim titriyordu. Anneme güvenmiştim. Babamdan sonra beni kandırmaz demiştim. Yine söylemişti. 

" Açıklayabilirim kızım. " dedi.

" Yine yalan söyledin anne. " dedim. Peşimden Sinirle evden çıktım. Sokakta sinirle ilerliyordum. Arap'a sinirliydim. Anneme sinirliydim. Bilal abiye sinirliydim ama en çok kendime ve Arap'a sinirliydim. Ulan Arap, ulan Arap ben sana bunun bedelini ödetmezsem. Sen bunu benden nasıl saklarsın lan?! Kolumdan tutulmam ile sendeledim. Biri beni belimden tutup düzeltti. Çağrı'ydı. O'nu göğsünden ittirdim.

" Çok sinirlisin. Bir şey mi oldu? " diye sordu. 

" Rahat bırak beni Çağrı! " dedim ve teknelerin olduğu deniz kıyısına gitmeye devam ettim. Çağrı hızlı hızlı peşimden geliyordu.

" Bak bu kadar sinir bünyeye iyi değil. Erken yaşta hık diye gidersin Allah muhafaza. " dedi. Salak mısın yavrum sen? Sinirle güldüm.

" Ben galiba erken yaşta ölmek yerine katil olacağım. " dedim. Arap'ı öldüreceğim kesin ve net bilgiydi.

" Hapishanede mi evleniriz diyorsun. Bana uyar. Değişiklik olur. " dediğinde durup o'na baktım.

" Saçma saçma konuşma! Annesini kaybetmiş kedi yavrusu gibi de peşimden gelme ayrıca. " dedim. Bütün sinirim bir anlığına uçmuştu.

" Pekala ciddi olalım. Mevzu ne? " diye sordu. Üzerinde morlu sarılı bir tişört vardı. Dün geceki kıyafetiyle değildi.

" Arap'ın yanına gidelim. Öğrenirsin mevzuyu. " dedim. Deniz kenarına geldiğimizde Arap kuma oturmuştu.

" Arap! "

" Kızım ben size beni... Ulan bu kelebeğin ne işi var gene burada?! Allah'ım ben kızkardeşimi şu bebeye aşık olsun diye mi götürdüm o okula. " diye ufak çaplı bir isyan etti. Bende sinirle yakasına yapıştım. Teknede oturan Ali ve Berk gözüme çarptı. Ne oluyor lan?

" Berk? Ne işin var senin burada? " diye sordu Çağrı. Ne oluyor bu lanet yerde lan?

" Berk ve ben kardeşmişiz. " dedi Ali.

Heartbreaks And Spaces · ZeyÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin