1.0

211 14 6
                                    

Zeyno

Eve girdik. Cemre teknede kalmıştı. Bu gece mi gideceklerdi? Yoksa akıllarında başka bir plan mı vardı?

" Evet. İsteyen istediği odayı seçsin. Benim odam belli. Geriye üç oda kalıyor. Hepimiz bir oda arkadaşı bulalım. Bir kişide salonda yatsın.

" Salonda ben yatarım. " dedi Arap.

" Kura çekelim. Böylelikle kim kimle oda arkadaşı öğreniriz. " dedi Berk. Bir kase getirdi mutfaktan ve bir kağıda isimlerimizi yazdım. Hazal bir kağıt aldı.

" Zeyno. " dedi. Çantalarımızı alıp üst kata çıktık. Çantamdan sigaramı aldım. Hazal bana baktı.

" Sende bir gariplik var. " dedi. Kafamı çevirip ona baktım.

" Neyim varmış? " diye sordum.

" Kedi gibi kulaklarını havaya dikmişsin. Dikkat kesilmişsin. Bir işler peşindesin. " dedi. Güldüm.

" Sen iyice paranoyaklaştın. " dedim ve balkona çıktım. Bir dal sigara aldım ve tekneye bakmaya başladım. Buradan küçücük bir nokta gibi duruyordu. Çakmağı alıp sigarayı yaktım. İçime ufak bir nefes çektim. Ağzımdan yoğun bir duman çıktı. Balkondaki masada küllük vardı. İçi boştu ama birisi sık sık bu odada sigara içmiş olmalı. Eğer tahminlerim doğruysa bu gece kaçacaklar. Çünkü sahil güvenlik başıboş bir tekneyi kontrol edebilir. Tabii bu bir ihtimal ama yarın gece de kaçabilirler. Sonuç olarak kandırıldık. Birine söylemeyi şimdilik düşünmüyorum. Belki de Berk'in günahını aldım. Bilmiyorum. Sonuçta neden o'nu en başında kaçırmasın ki? Sigaram bitince aşağıya indim. Bu gece o'nu gözlem altına alacaktım.

*

Zeyno

Herkes uyumak için odalara dağılmıştı. Akşam yemekte Berk'e mesaj gelmişti. Cemre'den olduğuna kalıbımı basarım. Bu gece kaçıyorlar ya da kaçamıyorlar. Berk'in dışarı çıktığını gördüm. Üzerime hırkamı giydim. Hazal'ı uyandırmadan odadan çıktım. Parmak uçlarında merdivenleri indim. Arap salonda kıvrılmıştı. Kapıdan çıktım. Sahilde Cemre ile konuşuyorlardı. Beni farketmediler. Ağacın arkasına saklandım. Cemre Berk'e bağırıyordu. Elinde sivri birşey vardı. Hareket edemiyordum. Seslere odaklandım.

" SENİN YÜZÜNDEN HAYATIM BİTTİ LAN BENİM! SENİNLE GELİR MİYİM ZANNETTİN BE?! SENİ ÖLDÜRECEĞİM! VEFA BUNLARI HAKETMEDİ! " diye bağırdı. Berk elindekini almaya çalışırken yaralandı. Cemre şeytani bir şekilde gülümsedi. O'nu tanıyamadım. O böyle bir kız değildi sanki ya da hep öyleydi.

"Cehennemde görüşürüz aşkım. " dediğini duydum. Ardından elindeki bıçakla buradan kaçtı ve denize girdi. O yüzerken Berk'e yaklaştım.

" Zey-zeyno lü-lütfen aramadım de. " dedi boğukça.

" İhbar etmedim sevgilini merka etme. Ne halt yemeye çalıştığını da farkettim. " dedim.

" Garajda arabası var dedemin. Eski. Sürmeyi biliyor musun? "

" Az buçuk. İnşallah ölmeyiz. Bir taksi bulalım. " dedim. Buradan az öte de bir taksi durağı vardı. Sigara almak için tekel bayiiye gittiğimde görmüştüm. Onu zar zor ayağa kaldırdım. Yürüyerek taksi durağının oraya kadar gittik. Abi bizi hastaneye götürürken kardeşim olduğunu söyledim. Hırkamı çıkarıp karnına bastırmaya başladım.

" Lütfen, kimseye onu benim getirdiğimi anlatma. " dedi. Kafa salladım.

Heartbreaks And Spaces · ZeyÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin