AYÇADAN:
Odaya girdiğimde odayı saran gerginlik resmen yüzüme vurmuştu. Kaşlarım çatılırken odadakilere baktım hepsi gergindi ayrıca 5 kişi daha eklenmiştir. Murat yanıma gelip kolumu tutup dimin oturduğum koltuğa oturttu önümde diz çöktü." iyimisin fındık yüzün sararmış?"
" iyiyim sadece maruz kaldığım dumanın etkisi hala devam ediyor. Demin fazla sinirlendiğimden olsa gerek ciğerlerim acıyor" Murat önüme gelen saçları geri attı.
" burada işimiz bitsin acile ineriz. Hayır bide kimseyi dinlemeden hastahaneden çıkmak için gürledin" boğaz temizleme sesiyle Murat yanıma oturdu. Odadakilere bakınca hepsinin bizi izlediğini fark ettim. Serdar bey konuştu ismini dışarıdaki tabelada görmüştüm.
" diğer aileyle test yapıldı sonuç negatif çıktı. Sadece Ayçayla Burağın arasında test yapılıcak. Burak ilk senden başlıyalım" adının Burak olduğunu öğrendiğim heybetli adam karşımıza oturdu. Başından beri odada olan genç doktor ondan kan alırken Serdar bey bana döndü
" Ayça hanım sizden kan almamızı engellicek bir hastalığınız varmı? " odadaki çoğu kişinin kaşları çatılı cevap bekliyordu
"Kansızlık demir eksikliği ve vitamin azlığı var bunların engelliceğini sanmıyorum" Serdar bey Burak beyle bakıştı bir süre sonra bana döndü
"Doktorun verdiği ilaçları kontrol enebilirmiyim kansızlık için çoğu zaman yanlış ilaç veriliyor" sorarcasına konuşmasına kaşlarım çatıldı yinede çantamdan ilaçları çıkarıp masaya koydum. Serdar bey ilaçları kontrol edip bana döndü
" Dediğim gibi bu ilaçın dozu size az gelir genelde bu ilaçı gebelere yazarız
" O zaman bir yanlışlık yok doktor bey ben zaten hamileyim" odadaki herkez şok olmuş bana bakıyordu
" kaç aylık hamilesin?"
" 15 haftalık hamileyim" herkes bana bakerken ben sadece Serdar bey bakıyordum. Serdar bey onay verince genç doktor yanıma gelip iğneyi koluma batırıp iğnenin arkasına tüpü taktı. Gülme sesi duyunca sesin geldiği yere baktım benim yaşlarımdaki kız bana bakıp alayla gülüyordu.
" beni beğenmiyordunuz öz kızınızıda gördük evlenmeden çocuk peydahlamış. Karnındaki piçin kime ait olduğunuda bilmiyordur şimdi bu" aniden vücuduma dolan sinirle kolumdaki iğneyi umursamadan önümdeki doktoru iterek hızla ayağa kalkıp kızın yanına giderek boğazına sarılıp arkasındaki duvara yasladım.
"tekrar söyle. TEKRAR SÖYLESENE LAN SEN KİM OLUYOSUNDA BEBEĞİMLE BABASINA HAKARET ETME HADDİNİ KENDİNDE BULUYOSUN LAN KİMSİN SEN HE KİMSİNDE BUNLARI SÖYLEME HAKKINI KENDİNDE BULUYORSUN. SENİN SÜLALENİDE BU CESARETİ SANA VERENLERİDE SENİDE SİKERİM ANLADINMI LAN BENİ. SENİ MAFEDERİM FERİŞTAHI GELSE SENİ ELİMDEN ALAMAZ DUYDUNMU LAN BENİ BİR DAHA O PİS AĞZINA NE BEBEĞİMİ NEDE SEVDİĞİM ADAMI ALMICAKSIN EĞER EĞER ALIRSAN SENİ ÖYLE Bİ HALE GETİRİRİMKİ BENİ GÖRDÜĞÜN HERYERDE ADIMI DUYDUĞUN HER YERDE KORKUDAN TİTRİCEK HALE GELİRSİN" hala kızın boynunu sıkarken arkadan Murat bağırdı.
" AYÇA KENAN DEYMEYEN BİRİNİN SÖYLEDİĞİNE BU KADAR TAKILMANA NE DERDİ SENCE" ellerimi kızın boynundan çekip sinirle murata döndüm.
"EĞER O KİŞİ KENANA VE BEBEĞİME DİLİNİ UZATMAYA ÇALIŞIYOSA SÜLALESİNİ SİKER ATARIM MURAT BUNU EN İYİ SEN BİLİYORSUN" Murat yavaşça yanıma geldi.
" şiş tamam sakin. Derin nefes al doktorun dediğini hatırla sinir stres üzüntü bebeğine zararlı" derin nefesler alırken dizlerimin bağı çözüldü dizlerimin üstüne çöktüğümde Murat yanıma gelip benim gibi diz çöktü bana sarıldı. Alnımı göğsüne yasladım" beni Kenan'a götür" Murat saçlarımı okşamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARIM KALAN HAYAT
ChickLitYetimhanede büyümüş ailesini bilmeyen bir kadın. 18 yaşında tanıştığı hayatının aşkını kaybettiğindeki çöküşü gelin Ayçanın acılarla dolu hayatına bakalım. Yazdıkça bölüm atıcam YORUM YAPIP OY VERİRSENİZ SEVİNİRİM