Bir şehir düşün...
İnsanlar o şehrin devasa binalarından daha büyük. Hayır, bu bir Gossip Girl afişi değil. Gerçeğin ta kendisi.
Bir şehir düşün...
Zaferleri şanlı ve dillere destanken, kaybedişleri de bir o kadar göz alıcı ve muhteşem. Hayır, bu bir fantastik dünya değil. Gerçeğe en yakın olanı.
Bir tablo hayal et...
İçinde kaosu barındıran; duyguları en yoğun biçimde aktaran; ressamlara dair ipuçları değil, ressamların ta kendilerini ve sırlarını ifşalayan bir tablo. Hayır, bu bir Rönesans eseri değil. Cennet Elmaları'nın bahşettiği bir kirli dünya.
Şimdiyse elit kesimi düşün...
Sırlarını hazine gibi saklayan; yalanlarını boynuna mücevher dolar gibi diline dolayan; kendi menfaatleri ve aşkları için yapacaklarından sakınmayan; itibarları adına ne kadar ileri gidebileceklerini düşünmeyen; entrika oyunlarını çocuk oyunu gibi oynayan... Hayır, bu bir Yasak Elma evreni değil. Çok daha fazlası.
Ve evet...
Şehrin kralları ilan edilen elit kesim, halk tanımlamasına girmiyor. Hiyerarşinin üst tabakasındaki zenginler, soylular, elitler ve aklına gelebilecek her ayrıcalığı sağlayan tanımlara uyanlar, bir tehlikeyle karşı karşıya. Hayır, bu bir tarihi kurgu değil. Çok daha derinlere uzananı.
Tehlikenin adı 'Elma Kurdu'...
Neden elma? Neden kurtçuk? Elit kesim ona neden bu ismi verdi? Sıra hangi sosyetik ailede? Peki ya elitlerin içine sızan bu kurtçuk, yeni alevlenmeye başlamış gizli aşkı çürütebilecek mi? Şehrin en prestijli akademisine yeni gelen ressam ile sosyetenin en köklü ailesinin oğlu bu kirli dünyanın neresinde?
En önemlisi ise...
'Bir elma ne kadar tehlikeli olabilir?'
***
CENNET ELMALARI
•ÇOK YAKINDA•***
Umarım kitabın tanıtımı benim gibi sizi de heyecanlandırmış ve ilginizi çekmiştir. Aylardır bu kurgunun üstünde çalışıyor ve araştırmalar yapıyorum. Ciddiyetimi anlamanız için şundan da bahsedeceğim; sırf daha iyi yazabilmek ve o dünyayı kavrayabilmek için sanat galerisine dahi gittim. Benim için çok güzel bir deneyim oldu. Ne demek istediğimi ilk bölümü okuduğunuzda anlayacaksınız. Umarım beni yalnız bırakmaz ve destek olursunuz. Sizi seviyorum, yorumlarda ve birinci bölümde görüşmek üzere!🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cennet Elmaları | bxb
Teen FictionŞehrin en prestijli akademisine yeni gelen ressam Çelebi'nin, çok zaman geçmeden sosyetenin en güçlü ailesinin oğlu Timuçin ile yolları olaylı bir biçimde kesişir. 'Elma Kurdu' olarak adlandırılan intikam meleği, şehrin sosyetik ailelerini hedef alı...