Benim için yeri apayrı olan bir bölüm oldu. Bu arada Sezon Finali'ne çok az kaldı. 10. Bölüm'de Sezon Finali yapacağız ve beni bilen bilir... Yer yerinden oynayacak!💣🔥
Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar. Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın. Keyifli okumalar!🫶🏻
***
8. Bölüm:
"TESLİMİYET"'Seni öldürmek veya yaşatmak arasında seçim yapmama izin verme.
Hangisini seçeceğimi ben bile bilmiyorken, bana artık güvenme.'***
Koşuyordu. Nefes borusunun kurak çöle dönmesine rağmen hiç durmadan koşuyordu. Göğüs kafesi o kadar hızlı inip kalkıyordu ki, her an parçalanacak gibiydi. Kalp atışlarının hızı adımlarını çoktan geçmişti.
Yetmiyordu. Aldığı her nefes az geliyordu. Tüm dünyanın oksijenini tüketebilecek durumdaydı fakat yine yetmeyecek gibiydi. Öyle canla başla koşuyordu ki, gözlerinden akan yaşları geride bırakıyordu. Kulağına tekrardan gelmeye başlayan seslerle bir saniyeliğine arkasına baktı.
"Sen bir katilsin! Kaçamazsın!"
"Kaçma, katil! Elbet yakalanacaksın!"
"Ellerin kanlı senin, pis katil!"
Onu kovalayan kalabalığın ellerinde sopalar vardı. Öfkeden gözleri dönmüştü. Timuçin ağlaya ağlaya koşmaya devam etti. Ayağı sendelediğinde yere düştü ve avuç içlerinin yaralandığını gördü. Fakat bunu umursayacak durumda değildi ve koşmaya devam etti.
Nihayet kendi evinin önüne gelmişti. Zaman kaybetmeden içeri girdi ve kapıyı üç-dört kez kilitledi. Akabinde sırtını kapıya yasladı ve boncuk boncuk terlemiş olan alnına yapışan saçlarını geriye taradı. Bitkin düşmüştü, bu yüzden zemine çöktü ve elleriyle yüzünü kapattı.
İçeriden gelen adım sesleriyle hemen başını kaldırdı ve Ceylan'la karşılaştı. "Ağabey sen bir katilsin!" dedi genç kız hiçbir duygu barındırmayın yüz ifadesiyle.
Timuçin başını hayır anlamında iki yanına salladı.
Ceylan'ın arkasından Adem de geldi. "Sen bir katilsin! Gerçek bu..."
Timuçin hızla ayağa kalktı ve yeniden kapıya yaslandı. "Değilim..." diye mırıldandı güçsüzce.
Ardından Gölge de diğerlerinin yanında yer aldı. "Kabul et, katilsin."
"Değilim diyorum! Niye anlamıyorsunuz?" diye bağırdı Timuçin gözyaşları içerisinde.
Kenan Bey de yavaş adımlarla oğlunun karşısına dikildi. "Sen bir katilsin, Timuçin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cennet Elmaları | bxb
Ficção AdolescenteŞehrin en prestijli akademisine yeni gelen ressam Çelebi'nin, çok zaman geçmeden sosyetenin en güçlü ailesinin oğlu Timuçin ile yolları olaylı bir biçimde kesişir. 'Elma Kurdu' olarak adlandırılan intikam meleği, şehrin sosyetik ailelerini hedef alı...