Część 10

88 1 0
                                    

Chapa pov*
- Co mu jest? - zapytałam, a Schwoz spojrzał na Mike, a potem spowrotem na mnie.
Aktualnie Bose jest do jakiś kabli podłączony, a Schwoz sprawdza coś tam na komputerze.
- Umm... Pewnie to coś chwilowego - powiedział mężczyzna, a ja jakoś nie byłam przekonana jego słów.
- Chwilowego? - zapytałam i spojrzałam na Mike, która była w tym momencie jakaś dziwna - Mika ty coś wiesz?
- Mówiłam ci, że nic nie wiem - powiedziała i spojrzała w inną stronę, nie chcąc zacząć ze mną kontaktu wzrokowego.
- Mika jeżeli coś wiesz...
- Pytaj się Schwoza, on powinien wiedzieć - przerwała mi i wskazała na mężczyznę, a ja odruchowo zwróciłam na niego wzrok.
- Nie patrz się tak na mnie - powiedział i zaczął coś tam znowu patrzeć na komputerze.
- Masz mi natychmiast powiedzieć co się dzieje dla Bose'a! - krzyknęłam na mężczyznę i po momencie na moich dłoni pojawiły się iskry.
- Zaczyna mu się psuć urządzenie, które ma szczepione do mózgu - powiedziała nagle Mika, a ja zwróciłam na nią wzrok i z mojej dłoni zniknęły iskry.
- Co? - zapytałam i nie mogłam uwierzyć co właśnie usłyszałam.
- Mika mieliśmy nic nie mówić - odezwał się nagle Schwoz.
- Co mu teraz jest? Może bardziej co mu teraz będzie? - zapytałam, a Schwoz tylko westchnął i wstał z krzesła, na którym siedział.
- On... Ma bardzo ten mózg uszkodzony i... Nie mam zapasowego urządzenia, które mogłoby mu pomóc...  On umiera - powiedział i pokazał mi ekran, na którym był stan mózgu mojego chłopaka.
- Ile mu zostało czasu? - zapytałam i spojrzałam na spokojną twarz Bose'a, który na szczęście nie musiał tego słuchać, ponieważ spał.
- Tydzień - powiedział Schwoz i wyszedł z pomieszczenia.
- Chapa... - chciała coś powiedzieć Mika, ale zrobiłam znak ręką żeby milczała.
Ominęłam ją i wyszłam z kryjówki, a następnie poszłam na miejsce gdzie czekała na mnie pewna osoba.
- Szybciej musi się to odbyć - powiedziałam, a następnie poszliśmy w pewnym kierunku.

Niebezpieczny oddział - Bapa Tajemnica Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz