Chapa pov*
Ja, Mika, Miles i Henryk czekaliśmy aż Schwoz i Ray przyjdą do nas i powiedzą co się dzieje. Henry stał przy drzwiach, bliżniacy opierali się o ścianę, a ja chodziłam w tą i spowrotem.
- Uspokój się - nagle mnie zatrzymał blondyn.
- Jak mam być spokojna jak mój chłopak ma uszkodzony mózg i aktualnie coś się z nim dzieje?! - wykrzyczałam mu w twarz.
- Ale nerwy tutaj nam w niczym nie pomogą - powiedział dość spokojnie, ale też stanowczo.
- Chapa... - nagle usłyszeliśmy głos kapitana.
- Tak?
- Dla Bose'a będzie trzeba zrobić operacje, ale najpierw chce ciebie zobaczyć.
- Operacje? - chciałam się upewnić, a Ray przytaknął.
- Nie mamy czasu, musimy mu jak najszybciej zrobić ten zabieg, ale się upiera, że chce ciebie najpierw zobaczyć - powiedział kapitan i po chwili weszłam już do pomieszczenia, w którym był Bose.
Podeszłam do niego i gdy mnie zobaczył mały uśmiech pojawił się na jego twarzy. Złapałam go za rękę i widziałam, że się boi.
- Chapa... Jak się nie uda...
- Nie mów tak - przerwałam mojemu chłopakowi.
- Ale...
- Bose... Proszę cię nie mów tak... Wiem, że się boisz, ja też się boję... Jak umrzesz, to po prostu ciebie dobije, ma ci się udać, rozumiesz? - poczułam jak łzy zaczęły mi spływać z oczu - Bose... Ja nie dam rady bez ciebie, rozumiesz? Kocham cię i jak ciebie stracę, to pęknie mi serce.
- Też cię kocham, Chapa - powiedział chłopak i nagle Schwoz powiedział, że czas zacząć operacje.
Pocałowałam Bose'a jeszcze w czoło, a następnie wyszłam z pomieszczenia i zostało teraz tylko czekanie.
Ray pov*
Ja i Schwoz przygotowaliśmy się do operacji i właśnie się rozpoczęła. Miałem tylko podawać rzeczy dla Schwoza no i też tak robiłem. Nie byłem trochę pewien, czy może nam się udać, bo nie mamy jakiegoś tam doświadczenia w przeprowadzaniu operacji, ale musieliśmy spróbować. Zabieg przechodził umyślnie, aż nagle Schwoz powiedział, że tracimy Bose'a. Robiliśmy co w naszej mocy żeby go uratować. Podawałem różne przedmioty jak najszybciej, jak tylko potrafiłem.
- Ray... Bose... On...
CZYTASZ
Niebezpieczny oddział - Bapa Tajemnica
FanficSkrywana tajemnica może się wiązać z różnymi kłamstwami i takimi innymi, a różne mogą być z tego konsekwencje.