I Bite My Tongue, It's a Bad Habit

140 19 28
                                    

Yoru elindeki sigarayı atıp ayağının ucuyla ezdi. Sonrasında ise esmere yakınlaşabildiği kadar yakınlaşmış ve suratına bakmıştı öylece.

"Sarhoş musun, önce onu bilmem lazım."

Phoenix kafasını iki yana sallayıp fazla yakınındaki mavişin gözlerine baktı. Limonata içiyordu, limonata.

"Alkol kullanmıyorum."

"Barda ne işin var o zaman?"

"Sadece limonata- sana ne ya? Niye hesap soruyorsun bana?"

Yoru gülüp kafasını eğmişti, sonra tekrar başını kaldırmıştı, bugün içmemiş olsa bile esmer onu sarhoş ediyordu sanki.

"Sadece merak ettim, sarhoşluğunun tepkine etkisi olmaması için biraz da."

Ne diyecek olabilirdi ki tepkisine etki etmemesini istemişti?

"Hayır alkolden nefret ederim."

"Sevgilinin içmesine neden izin veriyorsun o zaman?"

Phoenix sinirle gözlerini kapatıp derin bir iç çekmişti.

"Sikeceğim imânı da seni de şimdi. Derdin ne?"

Yoru duyduğu küfürle kaşlarını kaldırıp gülmüştü, sinirlendirmişti sanırım esmeri.

"Gerçekten yapar mısın?"

Phoenix bir şey demeden yüzüne baktığında ciddileşmeye çalışmıştı Yoru, biraz daha taşşak geçerse esmerden dayak yiyebilirdi.

"Tamam tamam ya, çok alıngansın."

"Sadede gel artık."

Derin bir nefes aldı Yoru önce, cesaretini toplayıp tekrar gözlerine kitlendi karşısındaki esmerin.

"Seninle yatmamın sebebi senden şüphelenmemdi."

Phoenix düz bir suratla bakmıştı. Omuz silkti ardından, biliyordu ama yine de biraz kırılmış hissediyordu.

"Bir şey demeyecek misin?"

"Benden hoşlandığın için olduğunu düşünmemiştim zaten. Biliyorum."

Yoru kaşlarını çatıp bakmıştı karşısındaki adama. Niye bu kadar sakin karşılamıştı?

"Senin gibi bir adamdan daha azını beklemiyordum Yoru. Pişmanlığımı kendi içimde yaşadım, sen de öyle yap. Salak salak ima yapıp durma."

"Pişman değilim ki."

"Hiç öyle durmuyor."

Yoru iç çekip aralarındaki mesafeyi kapatmış ve dudaklarını öpmüştü esmerin. Phoenix omuzlarından tutup iteceği sırada Yoru'nun yaptığı baskıya dayanamayıp karşılık vermişti. Elleri de öylece omuzlarında kalmıştı. En sonunda itebildiğinde değişik bakışlar sunmuştu.

"Niye yaptın bunu?"

"Bu sefer senden şüphelendiğim için değil seni istediğim içindi."

"Ev boş."

"Ha?"

Phoenix kıkırdayıp şaşkın suratına bakmıştı Yoru'nun.

"Madem adam akıllı yaptığın hatayı düzeltmek istiyorsun, fırsat veriyorum sana."

"Eh, götür beni o zaman."

*** +18

Eve girdikleri gibi direkt birbirlerine saldırmışlardı. Yoru dudakları arasında dolgun dudakları ezdiği esmeri odaya kadar bile götürememiş, koltuğa devirmişti. Koltuk gıcırdayıp biraz yer değiştirirken koltuğa dayalı iki büyük yastığı diğer koltuğa fırlatıp koltuğu genişletmiş esmerin üzerindeki yerini almıştı. Hızla ikisi de üzerini çıkarmış ve yere bırakmıştı, alt kısımlara ellerini attıklarında dudaklarını tekrar birleştirmiş, keşife çıkmıştı ikisi de.

Adalet SavaşçısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin