April voelde dat er iets niet goed was met de man, hij had een auto dus waarom kon hij april niet thuis afzetten? Omdat het zo laat was dacht ze er niet aan, in eens kwam de man weer naar de deur rennen in haar hoofd, ze schrok opnieuw. Waarom kon ze niet gewoon nee zeggen, en waarom voelde het goed om zijn aandacht te hebben? Ze was in de war terwijl ze in zijn bed lag. na een tijdje kwam Peter binnen met ontbijt, april kon haar ogen niet van hem afhouden, ineens kreeg ze een rilling Peter zag er eng uit en niet verzorgd hoe kon het dat zijn huis zo "normaal" was. In eens voelde ze zich ongemakkelijk en zei als excuus dat ze snel naar school moest. De man zag dat april ging schone kleding had en gaf haar nog wat kleding, de kleding was veel te groot en was wat smoezelig maar het rook wel okey, ze leende wat parfum van de man. maar na dat ze klaar was met zich klaar maken zou ze telaat op school komen als ze zou fietsen, harry zag april stressen en vroeg wat er was april vertelde het en Harry boot aan om haar te brengen met de auto. April ging met hem mee want ze zou een probleem krijgen als ze te laat zou komen, toen ze op school aan kwam Bedankte ze harry dat hij haar had gebracht maar harry zei: "het is niet erg ik doe het graag, zou ik je na school ook ophalen? April had dit antwoord wel verwacht en zei: " ja bedankt, ik ben uit om 14:50" harry knikte en reed weer weg met de auto. Toen april de school in liep rook het naar appeltaart en was het lekker warm, ze liep naar haar kluisje maar toen ze iemand uit haar klas zag schaamde ze zich kapot, omdat haar kleding zo groot was en ze er uit zag als een zwerver. Toen haar vrienden op school kwamen moesten Willem, Noah en Nick gelijk lachen om hoe april er uit zag, april keek ze geïrriteerd aan, hoop en edvin vroegen waarom ze er zo uit zag en moesten hun lach in houden. April legde het uit en hoop en edvin keken haar met open mond aan. Ze vroegen wanneer ze weer naar huis gaat en wat ze met de man gaat doen, april gaf geen antwoord want ze weet het niet, ze wilt niet terug naar huis met Tatiana en Stacy maar ze vertrouwden harry niet helemaal. Hoop bood aan om bij haar te slapen maar dat kon april haar niet aan doen, hoop woonde bij haar oma en haar oma had het al druk, als april ook nog bij haar zou wonen zou hoops oma het niet meer aan kunnen en het zou te duur zijn. Ze was zoiso met de auto en moest mee met Harry, ze een dag had ze al wel een band met Harry gekregen en vond ze hier niet heel erg om bij hem te zijn. Toen Harry april na school ophaalde vroeg hij naar haar dag, april zei: "ja het was wel goed" en Harry lachte. Even later toen ze thuis waren verzamelden april al haar moet en vertelde harry dat ze trans was. Harry reageerde boven April's verwachtingen goed, hij gaf haar een knuffel en bedankte haar dat ze hem zo vertrouwden. Voor harry voelde het alsof april zijn dochter (nu zoon) was, ookal hadden ze geen bloedband. April voelde het zelfde maar kon niet stoppen met denken dat hij haar vader was en vroeg harry of hij een DNA test wou doen met haar en Harry zei vol vrolijkheid "ja!" Ze dachten beiden dat het negatief zal zijn maar de kans is er toch...
JE LEEST
je zou maar trans zijn
Teen Fictionapril, gaat een verwarrende tijd tegemoet, Met vragen waar ze geen antwoord op krijgt en gedachtes die haar gek maken. ze komt er achter dat ze zich geen meisje voelt waardoor ze Thuis vaak ruzie krijgt met haar 2 moeders genaamd Tatiana en alexa. D...