hoofdstuk 11: wraak

17 1 0
                                    

Wat zijn de resultaten van het lab? De vrouw keek april aan en lachte, je hebt de krachten van wil, we wisten het! April was verbijsterd, ze had dit antwoord wel verwacht maar het was nog steeds een schok. April ligt nog steeds op het bed
Vast geketend, met alle mensen met maskers naast haar in een circle. De mensen lopen naar april toe en kijken de vrouw aan, de vrouw geef een knikje en alle mensen met maskers gaan met veel vaart aan april zitten. Sommige knijpen haar en anderen slaan op haar huid. Haar hechtingen gaan los en er komt veel bloed, april schreeuwt het uit van de pijn, maar de vrouw kijkt toe zonder iets te doen. Wat doen ze, schreeuwt april hijgend, AHH,  iemand bijt haar in haar onder arm. April dit is nodig, ze moeten je pijn tolerantie weten, april huilt hard terwijl ze schreeuwt om hulp, maar de vrouw lacht gewoon. Stop! Schreeuwt de vrouw  plotseling als aprils hart er mee stopt, de vrouw geeft instructies aan de mensen. Drie borst compressie's   en dan twee keer mond op mond! De mensen deden wat de vrouw zei en aprils hart startte weer. April snakte naar adem en ze werd helemaal rood. Mag ik gaan?? Weet april uit te brengen, alstublieft laat me gaan. De vrouw twijfeld en kijkt de mensen met maskers aan, ze rolt met haar ogen en zegt prima. April is blij en ze word los geketend, her blood druipt nog steeds uit haar lichaam en ze voelt een stekende pijn, maar ze is vrij en alles is weer goed. April denk aan het plan he, ga naar harry toe en speel mee. April knikt en staat op maar ze zakt snel need op de grond, ze is te zwak om te lopen. Shit roept de vrouw en ze tilt april op, ze bloed nog steeds, hebben jullie meloten haar niet dicht gemaakt?!. De mensen kijken naar de grond, ze zijn de tafel met bloed aan het opruimen en het vlees van april weg gooien. De vrouw tilt april uit de kamer en ligt haar op een stoel neer. April kijk naar de vrouw en voordat ze een vraag kan stellen krijgt ze een prik in haar arm,  na een tijd word april weer wakker en  voelt ze geen pijn meer. De vrouw lacht en legt haar uit dat ze een prik tegen pijn kreeg, april is blij dat ze geen pijn meer voelt en springt op en neer, ze voelt inderdaad niks meer.
April en de vrouw lopen door een lange kille gang, het is er helemaal wit met alle maal deuren. Ze lopen langs verschillende deuren en na even te hebben gelopen door de gang staat er een grote ijzeren deur voor je. Je moet een code invoeren om er door heen te kunnen. Terwijl de vrouw de code intypt komen er veel vragen bij april in het hoofd: hoe komt ze aan krachten en waarom hebben weinig mensen het?.  Als de ijzeren deur opend komt er een sterke geur vrij, april kan de geur niet goed plaatsen het laat haar denken aan nat gras, benzine en  droog gras. Raar denk ze, dat vind ik allemaal zo lekker ruiken. De vrouw kijkt april aan terwijl ze door lopen, april wat ruik jij hier? Ik ruik nat gras, benzine en droog gras antwoord april. Iedereen ruikt hier iets anders, maar het ligt er aan of je een gave hebt of niet. Ik ruik zuurkool, natte hond en mest. Deze kamer is er voor om indringers buiten te houden, ze zouden als snel door de stank weer omkeren. Mensen met een gave zoals jij worden juist aan getrokken door de deur zodat je naar binnengaat. Dus er zijn meer mensen met krachten? Ja zegt de vrouw veel meer alleen niet allemaal kunnen ze helpen op deze missie en harry heeft jou uitgekozen. Hoe kom ik aan de krachten weet april uit te brengen terwijl ze door de kamer liepen, april jij bent toch transgender? Hoe weet ze dat denkt april, uh ja antwoord ze maar snel. Mensen die transgender zijn hebben een stofje wat geen transgenders niet hebben. Het dringt tot april door en is verbijsterd dat ze dit niet eerder wist. tot dat ze buiten komen zegt april niks meer, ze denkt na over wat ze met harry moet doen, maar een ding weet ze zeker, wraak nemen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 30, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

je zou maar trans zijn Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu