hoofdstuk 7: kerst feest

17 1 0
                                    

Na het schokkende belletje van Harry was april in de war, ze had dit niet verwacht ze had er zo veel over na gedacht maar de conclusie die ze had getrokken bleek totaal anders te zijn, na een tijdje hoorde je de school bel gaan en april ging met haar vrienden de school uit, nog steeds was april in shock maar ze kon het niet laten zien, ze was te verward en helder na denken lukte haar niet, hoe moet het nu verder? Dacht ze keer op keer opnieuw, ze kreeg er hoofdpijn van maar ze had geen tijd meer om verder te denken want harry kwam er aangereden, april stopte even maar liep uiteindelijk naar de auto van Harry toe, ze voelde zich nog steeds zo op haar gemak alsof er niks was gebeurd, maar ze zag dat harry er net zo veel moeite met het nieuws had als haar, tot de rit thuis was het best stil dus zetten harry de radio aan, elke zender had kerst muziek, april schrok ze was zo bezig met de dna test geweest dat ze kerstmis helemaal was vergeten! Ze voelde zich schuldig naar haar moeders dat ze er niet was maar het was beter zo, ze respecteerde april niet dat ze een jongen wou zijn en lieten april zichzelf voelen alsof ze gek was. Harry zag dat april iets dwars zat en aan de blik in April's ogen Wist hij ook wat, maar hij begon ook door te krijgen dat het kerst was en toen april bij harry thuis was, had hij een verassing voor der, april moest haar ogen dichtdoen en dat deed april, ze herkende het warme gevoel, en de zachte geur van parfum, april voelde zich altijd veilig als ze dat gevoel Kreeg, het voelde als thuis, maar dat was de verrassing nog niet, harry nam april mee door het hele huis en toen mogt april haar ogen eindelijk open doen, OMG OMG SERIEUS?????! Harry keek blij toe dat april zo blij was en kreeg een gelukkig gevoel dat hij in tijden niet meer gevoeld had, april rende gelijk de kamer in en kreeg tranen in haar ogen, harry betekent dit echt dat ik............

je zou maar trans zijn Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu