hoofdstuk 10: verraad

13 1 0
                                    

Maar dat kan ik helemaal niet, zei april stotterend, wie heeft je op het idee gebracht dat ik dat zou kunnen? Hoe komt u hier überhaupt bij? De vrouw keek april aan en was verbijsterd, waarom zou iemand niet op dit avontuur willen gaan? Al deze gedachtes spookte door de vrouw haar hoofd. Ze was verbijsterd maar daar was geen tijd voor, ze moesten verder met het onderzoek, en zonder april ook maar iets te vertellen werd ze onder narcose gebracht door een spijt in haar boven arm, de mensen met maskers deden allemaal dingen met april haar lichaam, ze prikten bloed, sneden vlees uit haar been, huid van der onderarm en veel meer, het was gruwelijk maar de vrouw keek er met geniet naar. Toen april waker werd uit de narcose was ze misselijk, en had ze het warm, het rook nog steeds erg steriel in de kamer maar overal waren bloed spetters, op de muren, vloeren en de mensen in de kamer, april kreeg van de vrouw paracetamol aan gediend terwijl ze het bloed van haar vingers likte, april keek met walg naar de vrouw, waarom zou je bloed eten? Gatver, maar het duurde even tot april zich realiseerde dat het haar bloed was, snel keek april onder de deken die ze over zich heen had en wat ze zag verbaasde haar, ze zag overal hechtingen en plijsters met bloed er door heen. April's gedachte begonnen op hol te slaan, wie heeft de vrouw de opdracht gegeven om dit te doen? Die vraag kwam keer op keer opnieuw in April's gedachten die besloot ze het te vragen, ondertussen was de vrouw aan het praten met de gemaskerde mensen over dat het onderzoek geslaagd was, maar april onder brak het gesprek met haar vraag, de vrouw was stil en twijfelde of ze er antwoord op moest geven maar besloot het toch te doen, een man genaamd Harry, had nooit de hoop van het oplossen van je overgrootvaders dood, hij moest en zou er achter komen wie het had gedaan. April luisterde met open mond toe, wacht waar woont die harry? In Swifterbant zei de vrouw, april was verbaasd was het de Harry? Had hij haar bespeeld? De vrouw gaf meer details over harry en alles klopte, harry gebruikte april gewoon, heeft hij al die tijd tegen haar gelogen, ik dacht dat we iets hadden, wacht nee, was zelfs de dna test en de uitslag nep, was hij niet haar echte vader? April was boos om alles, en vooral over het feit dat hij over alles loog tegen haar, maar het feit dat april niet haar donor had gevonden was het pijnlijkst, ze was zo blij dat ze eindelijk haar donor had gevonden en een vader had maar het was te mooi om waar te zijn, ze was zo naïef geweest om harry te vertrouwen. Maar ze wou toch de moordzaak oplossen om wraak te nemen voor haar overgrootvader, en ze ging mee spellen met Harry alsof ze van niks wist, ze ging harry bespelen en liegen tegen hem om wraak te nemen, op twee mensen wraak nemen, of was het toch een persoon?......

je zou maar trans zijn Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu