April werd wakker na dat de verdoving was uitgewerkt, toen ze wakker was had ze hoofdpijn en was ze suf. April probeerde te bewegen maar het lukte niet, wat was er aan de hand waarom kon ze niet bewegen? Vroeg april zich gestrest af, om er achter te komen keek ze om zich heen en ze zag een witte kamer, het leek beina het tegenovergestelde van de kelder, het was er warm en er was geen vuiltje te bekennen, het rook er erg naar alcohol een beetje het zelfde als een ziekenhuis. April probeerde de ruimte meer te verkennen dus tilt ze haar hoofd op, april schrok omdat ze besefte dat ze was vastgebonden aan een tafel en een soort ziekenhuis kleding aan had, wat was dit, is dit een grap?! April schreeuwde dit haast door de ruimte maar zonder reactie, na nog een paar keer te hebben geschreeuwd gaf april op, het had geen nut, niemand was in de buurt. Na een tijdje komt de zelfde vrouw weer binnen als in de kelder, dit keer kon april de vrouw beter zien, de vrouw leek iets in de dertig en ze had lang zwart haar, haar ogen waren fel groen zoals een smaragd en ze droeg een lange zwarte jurk. De vrouw zag dat april wakker was en liep naar haar toe, de vrouw lachte om de blik op April's gezicht, april keek bang en lijkbleek, de vrouw genoot er van en raakte april aan op haar gezicht, april versteende weer, ze wist dat ze machteloos was tegen de vrouw en liet het maar gebeuren, na ongeveer een minuut riep de vrouw mensen, en door een duur kwamen er een stuk of tien mensen, de mensen hadden net als de mensen van de kelder maskers op, april was nog steeds verlamd van angst maar wist toch te praten, met al haar kracht vroeg april, "wat doe ik hier?" En de vrouw begon te lachen, weet je dat echt niet? Vroeg ze, alles wat je doet en alles wat je zegt wordt al jaren in de gaten gehouden, we hebben je hier gebracht om je te onderzoeken. April was verbaasd, dit was er nooit opgemerkt, maar waarom haar? Dus dat vroeg april, de vrouw werd serieus en vertelde dat ze de opdracht had gekregen van haar baas, en dat april belangrijk was. April kon haar gedachte niet bedwingen en een vraag kwam steeds weer terug, waarom hadden ze me nodig? De vrouw kon van April's gezicht aflezen dat ze veel vragen had en ze wist op welke ze het antwoord verdiende, de vrouw begon te vertellen dat April's overgrootvader belangrijk was voor de gemeenschap maar zijn taak nooit had kunnen afmaken door een mysterieuze moord, jij april bent de enige die ons nog kunt redden en de strijd winnen, maar om dat te kunnen doen moeten we onderzoeken of je de zelfde kracht heb als je overgrootvader genaamd wil. April was geschockt door dit nieuws, dit had ze nooit verwacht, was er iets speciaals aan der? April was verward van al het nieuws, maar de vrouw ging verder met het verhaal, april we hebben je nodig om de moord op telosen het is niemand gelukt, je bent onze enige kans. betekent dit dat ik Nederland moet redden? Nee april dat je de hele wereld moet redden......
JE LEEST
je zou maar trans zijn
Ficção Adolescenteapril, gaat een verwarrende tijd tegemoet, Met vragen waar ze geen antwoord op krijgt en gedachtes die haar gek maken. ze komt er achter dat ze zich geen meisje voelt waardoor ze Thuis vaak ruzie krijgt met haar 2 moeders genaamd Tatiana en alexa. D...