פרק 3: וגאס×פיט ספיישל

166 6 1
                                    

-----וגאס-----

"אתה וקאן חייבים לעזור לי. אחרת, כולנו נמות!"

ברגע שביג יצא מהחדר, אני, שנורא התעצבנתי ממעשיו, הפכתי אפילו יותר זועם. כי ביג עשה דברים בפזיזות, ושלח מידע לאנשים אחרים שכולם פישלו. וזה אולי הפך לחור שיאפשר לראיות לתפוס אותנו. הידיעה על השחיתות של החברה עשויה להתפשט ולהגיע לסיפור שרימיתי את קין כל הזמן.

"אלוהים אדירים!"

ככל שחשבתי על זה יותר, כך התעצבנתי יותר. ביג היה כל כך טיפש! למה הייתי צריך לקשר את עצמי עם אנשים טיפשים? אף אחד אחר מעולם לא חשב טוב על מה שהם עושים. גם טאוואן התנהג בפזיזות כמו משוגע.
דפקתי את כל הדברים שהיו על שולחני. יותר מדי אנשים גרמו לי לכאבי ראש להיום. בדיוק כמו במחסן כשטאוואן נדחק לפינה, הוא מיהר למצוא אותם ולחבק את קין בצווארו וללכת איתו לעזאזל. הוא אמר שאני זה שתמיד שלח לו את ההודעות של קין, ואני מודה שזה נכון. אני לא חושב שאני הולך לשקר לפורש יותר. רציתי להודות שטעיתי ולחזור בתשובה כמו שצריך. לא משנה כמה הייתי רע, אבל עבור מישהו שאני אוהב, לא היה שום סיכוי שאי פעם אפגע ברגשותיו.
אבל זה לא היה הזמן המתאים עבורי לקבל ולהסביר את הדברים כמו שצריך לפורש. פשוט הייתי צריך להתחיל מחדש עם פורש, אבל לא ידעתי מה עליי לעשות הלאה.
הייתי מתוסכל מהאידיוטים מסביבי. במוקדם או במאוחר, הם יגרמו לי נזק מתישהו. בלי הכרה זרקתי על הקרקע כל דבר שהיד שלי מסוגלת לגעת בו. היו כל כך הרבה דברים שהייתי צריך לחשוב עליהם עד שנשארתי חסר אונים. על מה אבי היה נוזף בי הפעם?! עשיתי טעות שהשבט הגדול עשוי לגלות. או שאאבד את האהבה היחידה שלי הפעם?
הייתי מוקף בכל כך הרבה בעיות שרציתי להשיג סכין ולחתוך את עצמי כדי להזכיר לי את האמת הכואבת שבסוף לאף אחד לא יהיה אכפת ממני. זה היה בדיוק כמו מה שאבא אמר. מה אנשים כמוני יכולים לעשות בלי אבא שלי? הרגשתי כל כך טיפש והרגשתי כל כך לוזר.
כמעט זרקתי את כל הדברים שהיו על השולחן כי הרגשתי כמו בתסבוכת. היד שלי התחבטה על המחשב השולחני, ואני עמדתי לזרוק אותו על הקרקע בכעס בלתי ניתן לעצירה. אבל כשכף ידי נגעה בגב מסך המחשב, מיד הפסקתי לזוז.
מאתמול ועד היום, מעולם לא הדלקתי את המחשב. מדוע המכשיר היה חם כאילו נעשה בו שימוש לאחרונה?
שאפתי עמוקות. בחנתי את המחשב בידי. התחלתי להסתכל סביב החדר והתחלתי לחקור את השולחן שלי ואפילו את אזור המרפסת. הרגשתי הרבה מוזרויות. המסמכים שלי שהיו עכשיו על הרצפה היו מסודרים בצורה כל כך שונה שזה בלתי אפשרי כי התנהגתי כאן כמו עקרת בית מסודרת, אז ידעתי לארגן את המסמכים שלי. עשיתי את זה כדי שזה לא יגרום לי להרגיש עצבני. אבל דלת המרפסת הייתה סגורה וננעלה היטב כמו קודם. אני התחלתי להסתכל ימינה ושמאלה, בטוח שמישהו פרץ לחדר שלי ללא רשותי. אם היה לו מזל, הוא היה בורח בזמן. אבל אם לא התמזל מזלו, הוא כנראה התחבא איפשהו בחדר הזה.
הסתובבתי עם מבטי מסביב עד שעיניי נתקלו בדלת הזכוכית המחוברת לחדר השינה שלי שלא הייתה סגורה לגמרי. חיוך לאט עלה על פניי כשהבנתי שהאדם שפלש לחדר שלי כנראה לא יכול היה להגיע רחוק והוא מסתתר כאן. אהה. חושב להיכנס לגוב האריות. אתה לא צריך לחשוב שתצא בקלות.

קיןפורש-הנובלה (ספר 3)Where stories live. Discover now