-----קין-----
"לעזאזל עם זה, מה לעזאזל?! האם אתה עדיין במצב רוח לצפות בפורנו בסיטואציה הזאת?"
שאל פורש בהלם.
"שיט!"
"מה?"
פורש ואני הסתכלנו על המסך שמציג קטע וידאו בין טאוואן לוגאס. שניהם היו עירומים והתעלסו בלהט במיטה. אם זה היה טאוואן עם מישהו אחר, אני לא אתפלא אבל מה שגרם לי לקלל בקול רם היה בגלל שזה היה וגאס, מי הפחות ביותר שציפיתי שיעשה לי את זה. למרות שאני לא מרגיש שום דבר לגבי טאוואן, לראות כזה קליפ שלו גרם לי להרגיש קצת פגוע. הרגשתי נבגד. זה היה נכון שמי שדקר אותך מאחור היה תמיד מישהו קרוב אליך.
"לעזאזל! וגאס הוא זדוני."
אמר פורש כשעיניו מתמקדות במסך.
"לא אמרתי לך? אל תתקרב אליו!"
אמרתי בכעס, נזכרתי עד כמה פורש נמצא בסכנה עם וגאס.
"איך אדע? תפתח גם את זה."
לפורש, שנראה שלא היה אכפת לו, דחק בי לפתוח עוד קובץ שפיט היה שולח בהדרגה.
"לעזאזל! גם מארש?"
ברגע שפתחתי את הקליפ קיללתי בקול עד שהאדם שלידי הביט בי בזהירות.
"לא-לא, פשוט הופתעתי."
התנצלתי במהירות, נשכתי את שפתי במתח.
"וגאס היה סדיסט. תראה את זה, המזדיין היה קשור חחחחח."
פורש מצא את הקליפ מצחיק, אבל אני לא נהניתי מזה במיוחד. למה הוא עשה את זה?
"היי, בוא נסתכל על הקליפים האחרים."
גללתי לראות קליפים אחרים לפי הסדר. בזמן הזה, לא העזתי לעצור אפילו כשפתחתי כל סרטון, הכעס שלי הסלים.
"מה זה לעזאזל?!"
המשכתי ללחוץ על הקליפים וכל כך התעצבנתי. כל קליפ הכיל את השותפים שעברו דרך הידיים שלי. כל אחד מהם.
לעזאזל איתך וגאס! בוגד! לא האמנתי שאתה יכול לעשות לי את זה! לא פלא, אתה כל כך מכוון לפורש!"למה, אתה מכיר את האנשים האלה?"
שאל פורש והסתכל עליי כשבהיתי במסך בפליאה.
"א... טוב.."
המילים נתקעו לי בפה. לא רציתי לשקר, אבל אם אני אגיד את האמת עכשיו, אני מת בוודאות. אני צריך לבחור בחוכמה.
"מה... מי?.. אל תגיד לי, האנשים האלה בקליפים הם השותפים... האקסים שלך?!"
זה נראה כאילו פורש חכם יותר ממה שחשבתי. הוא כנראה לא רצה לנחש נכון?
"הממ."
לא רציתי לשקר על זה יותר, אז הרכנתי את ראשי וקיבלתי את האמת.