-----פיט-----
מה אני אעשה? אין לי מושג! הנדתי בראשי בתסכול. חיי נהיו יותר מסובכים בכל רגע , ואני נותר חסר מנוחה וחסר ישע. המצב כאן בבית כבר היה מלחיץ מספיק. איך יכול להיות שאני כל כך טיפש? לא הייתי מספיק זהיר. שוב עשיתי טעות. לעזאזל עם זה!
"למה לעזאזל אתה הולך הלוך ושוב?"
ארם הסתכל עליי, מבולבל.
"אני לחוץ!"
אמרתי והנחתי את ידיי על המותניים. גבותיי התכווצו ויכולתי להרגיש את כלי הדם ברקותיי פועמים. אני ככה כבר הרבה ימים. חשבתי שאם זה ימשיך, הוורידים במוח שלי הולכים להיקרע מתישהו.
"מה אתה כל כך לחוץ?"
שומר ראש אחר ניגש להניח צלחת אורז על השולחן והסתכל עליי גם במבט מוזר.
"ארם!"
גררתי את הכיסא שלי והתיישבתי ליד ארם שהרים גבה בשאלה.
"אתה יכול ללכת לעקוב ולרגל אחרי בוס וגאס במקומי?"
שאלתי ברצינות.
"מה? למה אני? פיט, אתה ככה כבר יומיים."
ארם הניח את ספל הקפה שלו ושילב את זרועותיו, מסתובב להביט בי.
"לעזאזל!"
הנדתי בראשי במרץ. שניהם הסתכלו על ההתנהגות הבלתי מובנת שלי בתמיהה. הם נבהלו כשלפתע הטחתי את ידי על השולחן בקול רם כל כך. לפתע רכנתי קרוב יותר אליהם והנמכתי את קולי כך שהאנשים סביבנו לא ישמעו מה אני מספר להם.
"מה אני אעשה? נראה שבוס וגאס גילה שעקבתי אחריו בסתר כל הזמן הזה."
לא יכולתי להפסיק לחשוב על זה מספר ימים.
לפני כמה ימים, פשוט עקבתי אחריו כרגיל וצפיתי בו מסתובב בשגרה הרגילה שלו. ראיתי אותו כבר הולך הביתה ועמדתי למצוא מידע נוסף, אבל לעזאזל! הייתי בהלם כשבוס וגאס, שחשבתי בזמנו שהוא מתקלח בביתו, עמד לידי בחנות הנוחות ודיבר שטויות על חומר דוחה יתושים. הייתי צריך להעמיד פנים שאני לא עייף מלעקוב אחריו כל היום ואפילו עד הלילה. לעזאזל! אבל זה נכון שהיו הרבה יתושים בבית."מה?! מה אתה הולך לעשות עם זה?"
שאל פול, פניו נראו המומים ממה שאמרתי.
"סיפרת כבר לבוס קין?"
שאל ארם.
"לא הייתי מעז!"
למען האמת, לא יכולתי להעז אפילו להסתכל הפעם על פרצופו של הבוס קין. הוא היה מצוברח עכשיו במיוחד בגלל אשתו. הוא היה מתעצבן בשנייה אחת ובשנייה הבאה הוא במצב רוח מרומם. לא האמנתי שלמישהו כמו פורש תהיה את היכולת לסובב את קין על האצבע הקטנה שלו.
עכשיו, האווירה בבית הייתה כל כך קודרת שהיית צריך להרים ידיים כדי לחלוק כבוד לבודהה לפני שהצלחת להיכנס פנימה. אולי תצטרך לבדוק גם את ההורוסקופ היומי שלך לפני שאתה יוצא. אתה צריך להיות רגוע כדי לחיות בתוך בית באותו זמן עם הבוס קין.