Nasıl ya, sabah sabah bölüm mü atılır yazarcım????
Atılır asko :D
Günaydınlar efendiiim!
Küçük bir konuya değinip sizi bölümle bırakmak istiyorum.
Öncelikle hepinize teşekkür ederim. Oylarınızla destek oluyorsunuz ve bu beni mutlu ediyor. Fakat ben sizin hikaye hakkında düşüncelerinizi de merak ediyorum. Bir emek veriyorum ve bu emeğimin karşılığını almak istiyorum. Lütfen yorum yaparak düşüncelerinizi paylaşın.***Rei- Dibe İniyorum
İyi okumalar!
🎡
Tahmin edin bakalım hangi salağın burnu şiş ve hala ağlıyor.
Evet, ben!
Tamam abartıyor olabilirim, burnum hala şiş değil. Ama ağrısı var yani.
"Erez bıraktı!" Diye bağırdım elimle Erez'i göstererek. "Eray da!" İkiside bana ters bir bakış atıp tekrar şınav çekmeye devam ederken Meva yanıma geldi.
"Bebeğim buzu çekelim artık," dediğinde burnumun üzerindeki buzu çektim. Yana doğru dönerek cevap verdim: "Baksana burnum yamulmuş mu?"
"Bin beş yüz kere sordun Aleda," dedi Safa. Ses tonundan bile belliydi göz devirdiği.
"Burnum önemli," dedim ona dik dik bakarak. "Ben burnumla para kazanıyorum."
Ümit şınav çekmeyi bırakıp kahkaha attığında bir döngü oluşmuş gibi Yasin, Almila ve Eriz de şınav çekmeyi bırakmış ve gülmeye başlamışlardı.
"Komik mi hayvan!" Dedim. Buzu alıp ona atacakken Bigem hanım elimi tuttu.
"Baba bu kadar yeter," dedi Ilgar bey. "İçeri geçelim."
"Siz içeri giremezsiniz!" Dedi Dede bey rahatlayarak şınav çekmeyi bırakan diğer ikili ve benimkilere bakarak. "Aleda ve siz tüm günü beraber geçireceksiniz. Siz de!" Dedi arkasını dönüp Ural, Yafes, Safa ve Meva'yı da göstererek.
"Umarım Aleda adında başka bir bireyden bahsediyorsundur dede bey," dedim mırıldanarak. Ama yaşlı kurt maşallah hemen de duymuştu beni.
"Bakayım Tunalı olan başka bir Aleda var mı?" Etrafına bakınır gibi yaptı. "Yokmuş."
"E benim burnum!"
"Yamulmadı, gayet iyi."
"Burun benim değil mi ya, sen nereden bileceksin? Yamulmuş bir santim!"
"Bir santim?" Dedi babaanne hanım emin olmak ister gibi. Gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmıştı.
"Evet! Bir santim sağa kaymış burnum!"
"Abartıyor," dedi Yafes. "0,5 santim kaymış burnu sağa."
"Ne?!" Dedim şokla. "Kaymış mı lan harbiden? Burnum lan benim o! Burnum! Yamuldun mu lan?!" Gözlerimi burnumun ucuna dikerek elimle kontrol ettim. Kaymamış gibi sanki. Yok yok normal. Sen tam bir salaksın. Utanıyorum senden.
Büyük bir kahkaha kopardıklarında Yafes'in dalga geçtiğini fark etmemle elimi burnumdan çektim. Ama ben bunun intikamını alırdım.
"Böyle hep beraber ne yapacağız dışarıda? Saat daha dokuz, dokuz!" Dedim başımı iki yana sallayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEDA İZEM
ChickLit-Gerçek ailem kurgusu- 17 yıl sonra gelmişler biyolojik aileniz diyorlar. Hadi oğlum, nerede bende o şans? TAMAMLANDI✅