Spomienky

1.6K 133 8
                                    

Prečo ma proste nemohla počúvať?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Prečo ma proste nemohla počúvať?

Teraz ju už videla Lucy. Čo jej mám asi tak povedať? Nevyzerá to tak, že by si ju Lyssa pamätala.

A čo je najhoršie, nezaujíma ma to. Jediné, čo ma zaujíma je, ju dostať od Lucy ďalej.

Viem, že by jej neublížila, ale...je tam ale.

"Lucy, prosím." Chcel som sa priblížiť, ale bál som sa, aby sa niečo nestalo a niečo to v Lysse vyvolalo, čo by spôsobilo, že sa niečo stane Lucy.

Nevyzerala, že ma vôbec počula, ale Lyssa tak isto.

Pozerala sa na Lucy okolo jej pásu, ale bez slova. Ešte neprehovorila, a ani ju neobjala naspäť.

"Ja..." Konečne chcela niečo povedať, ale zastavila sa. "Nemôžem." Pohla sa a odtrhla Lucyine ruky od jej tela. Ustúpila o pár krokov dozadu s pohľadom stále na nej. Tentokrát ale vyzerala vystrašene.

Jedným pohybom otvorila dvere a rozutekala sa preč.

Stihol som chytiť Lucy, než spravila to isté. "Lucy, nie."

"Ale..." Začala, ale skočil som jej do reči.

"Teraz nie. Ostaň s Kaiom, rozumieš?" Nečakal som na jej odpoveď a zakričal Kaiovo meno. O pár sekúnd sa zjavil vo dverách. "Postaraj sa o ňu." Pustil som Lucy a bez ďalšieho slova začal utekať za Lyssou.

Možno som mal ostať s Lucy a vysvetliť jej čo sa stalo, ale mňa to je už asi neskoro.

Čakal som, že za ňou budem musieť utekať po celom meste, ale ona stála chrbtom ku mne, v strede prázdnej cesty, pár metrov od domu.

Neviem prečo zastala, a ani ma to netrápilo. Podišiel som pomaly k nej, aby som ju nevystrašil a zastal tesne za ňou. "Lyssa?"

"Prečo ma nazvala mami?" Prehovorila.

"Je to komplikované."

"Nehovor." Odfrkla si. "Ja nemôžem mať deti." Otočila sa na mňa. "Je to nemožné, takže kto to je?"

"Ako som povedal, komplikované."

"Tak to zjednoduš, než sa tam vrátim a dostanem to z nej sama." Povedala varovným tónom a niečo vo mne pri jej slovách sa zlomilo.

"Zabijem ťa v tú sekundu ako vykročíš naspäť k domu." Tie slová mi vyšli z úst skôr, ako som sa mohol zastaviť.

Nebol som jediný, koho tieto slová zaskočili. Lyssa mierne zbledla.

Neviem či by som bol toho schopný, ale viem, že by som nikomu nedovolil ublížiť Lucy. Ani Lysse.

"Nezabil by si ma." Jej ramená sa uvoľnili. "Viem, že ma chceli zabiť všetci už dávno, ale ty nie. Nespravil by si to ani teraz." Sebavedomo povedala.

His assassin #1 ✔️Where stories live. Discover now