12 : No Mercy

1.8K 35 2
                                    

Chapter 12: No Mercy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chapter 12: No Mercy

"𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐈 𝐥𝐢𝐤𝐞. 𝐁𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐓𝐫𝐞'𝐊𝐢𝐥𝐥𝐚𝐳 𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐨 𝐦𝐞𝐫𝐜𝐲..."
══════ ∘◦༒◦∘ ══════

Press button ★ before reading!

"APA hubungan awak dengan perempuan tu?"

Terhenti tangan Luca yang sedang sibuk mengemas barang-barangnya. Kami berdua kini berada di markas Hell Angels. Dan aku pula hanya tolong pandang saja dia kemas. Aku tidak tahu kenapa aku seperti tidak sudi untuk menolongnya. Aku tidak tenang hati apabila Vivianna mengaku yang dia adalah pasangan kepada Luca untuk melakukan hubungan intim. Perkara itu sangat menyakitkan hatiku!

"Aku tak pernah tidur dengan dialah. Kau percaya dengan apa yang dia cakap? Kau ni..." Luca tergelak. Mungkin bagi dia aku kelihatan lucu bila cemburu.

Tapi tak langsung.

"Saya tak main-main, Luca Andrey. Awak tu suami saya yang sah. Isteri mana tak tenang bila dengar seorang wanita mengaku yang dia tu-"

"My sex partner?" potong Luca dengan sengihan nakalnya. Nampak macam dia sudi dan terima segala hawa nafsu yang bakal Vivianna beri padanya.

"Awak sangat menyakitkan hati saya, Luca." desisku sebelum ingin beredar dari ruangan pejabat tenteranya.

"Hey, sugar tits..." lenganku laju dipautnya Luca. Sepasang emerald itu menatapku penuh kelembutan.

"Do you trust me? Hm?" pipi gebuku dibelainya lembut dengan senyuman manis.

Aku mengembungkan sebelah pipi lalu menggeleng. Tanda aku memprotes dan tak percaya padanya. Cuba beritahu aku. Lelaki mana yang aku boleh percaya? Lagi-lagi aku berkahwin dengan lelaki bangsa asing yang sangat kacak. Rupa saja kacak tidak cukup bagiku. Aku perlukan seorang suami yang setia tanpa curang di belakang aku.

Sedangkan Luca? Dia adalah lelaki pertama yang meniduriku. Aku pula?

Luca terkekeh perlahan.

"Okey," Luca menaikkan kedua-dua tangannya.

"Aku mengaku yang aku pernah tidur dengan banyak perempuan sebelum ni.
Aku ada ramai ex."

Aku hampir nak melopong mulut mendengar penjelasannya. Mata terkebil-kebil. Agaknya berapa banyak perempuan yang telah Luca tidur? Mesti jumlahnya sangat ramai!

MAFIA: SHE'S THE ONEWhere stories live. Discover now