7: TheTruth

844 41 1
                                    

Chapter 7: The Truth

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chapter 7: The Truth

"𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐫𝐮𝐭𝐡 𝐢𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐩𝐚𝐢𝐧𝐟𝐮𝐥. 𝐈 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬."

══════ ∘◦༒◦∘ ══════

Press button ★ before reading!

DIA cuba mengawal emosinya di hadapan Mayesa. Gadis ini memang tidak lari daripada ingin tahu sesuatu perkara. Ada saja benda yang Mayesa nak selongkar dan tahu. Bijak betullah Mayesa ni.

"Kau ni memang tak reti nak duduk diam eh?"
aku menggeleng kepala. Langkahku makin perlahan memundur ke belakang sehingga belakang badanku telah menabrak meja solek. Barang-barang di atas meja solek sempurna jatuh ke bawah.

"Kenapa takut sangat ni? Hm?" Dia cuba untuk merapatkan tubuhnya dengan tubuhku. Air liur tak berhenti diteguk sejak aku tertangkap olehnya kerana telah melihat barang peribadinya tanpa izin.

"Lu-Luca..." aku memanggil namanya dengan lembut.

"Berani kau sebut nama aku...kau memang nak mati cepat ke perempuan?" dengan kasar dia menindih tubuh kecilku. Dia ketawa. Ketawa gila.

"Luca..." tanganku naik menyentuh dadanya yang sasa dan tegap.

"Fuck..." desahnya menghembuskan nafas pada leher jenjangku ketika aku menyentuh dadanya dengan penuh kelembutan. Tangan kekarnya itu meraba-raba pinggul dan terus naik ke pinggang lalu tubuhku sepenuhnya diangkat olehnya dan dicampak ke atas katil.

"Luca ..." aku menggeleng apabila dia merangkak dan menindihku. Jari jemarinya sempurna tersulam dengan jari jemari ku.

"Kau cakap aku tak boleh sentuh kau sebab kau ni Islam. Tapi tadi bukan main ek kau goda aku?" dia sekali lagi mendekatkan wajah. Emerald nya merenung setiap inci anggota wajah Mayesa. Membayangkan betapa nikmatnya apabila bibir gadis itu sekali lagi dia dapat cium. Memang Luca takkan lepaskan Mayesa walau sesaat pun!

"Saya minta maaf sebab tengok barang peribadi awak tanpa meminta izin..." walaupun aku dah minta maaf, dia masih belum berhenti daripada mendekatkan wajah.

Ia semakin mendekat...

Dan mendekat lagi...

Aku sepenuhnya memejamkan mata. Tak mampu untuk melihat apa yang seterusnya bakal terjadi pada diri aku.

MAFIA: SHE'S THE ONEWhere stories live. Discover now