Поки Кейт намагалася вдруге за цей місяць викалуптися із потойбіччя, у поліцейському відділку робили розв'язок ситуації
Опитували усіх по черзі
Починали із помічників босса
Ці двоє були досить налякані
Якщо їх гарно запресувати вони розколяться
Двоє високих дядь які пішли на це заради грошей, які їм так і не дали, але це не суть .
У всіх троїх було заготовлене алібі, яке було індинтичне, та були люди які могли цю авантюру підтвердити
Але, поліція теж не слабка, вона має свої докази !
Їхнє алібі було жалюгідно просте :
— ця дівчина сама нас покликала для розваги. Пістолети не заряджені, це все для її фантазії яка, у неї нафантазувалася. Всі ці порізи та снодійне вона взяла щоб було більше екзотики. Ми не вині у заподіяному !Можливо проста людина б повірила у цю маячню, але такі випадки не одиничні .
Рік тому молода Роуз загинула у цьому ж клубі .
Її знайшли мертвою на ліжку однієї із кімнат для розваги .На місці ні кого не було, доказів також ....
Два-три-чотири роки тому це теж повторювалося . І хто зна щоб могло бути далі ....
Поліція полює за цими покидьками декілька років
І ось нарешті у них був козир !
Як виявляється цього року після чергового випадку зґвалтування та смерті, власники закладу поставили камери
Усі коридори, зали та рольові кімнати були у камерах
Так, у вас може бути питання, як можна було поставити камери у особистий простір клієнта чи відвідуючого?, це ж не законно . Як можна було не замітити ці камери ?
Все надзвичайно просто, поліція договорилася з власниками та надала повний дозвіл на камери навіть у тих місцях про які більшість мовчить , єдине де не стояли камери це у кабінках туалету, все ж таки це порахували не адекватністю . А камери були маленькі, не помітні людському оку, але дуже якісні, із таких крихіток було видно все і навіть більше !
Так що цього разу безумовно перемагає поліція !
Цих дурбесалів нарешті поставили на місце .
За гратами їм світить не менше 50 років
Або вони покинуть світ або вийдуть дуже хиленькими .
Головному ватажку додатуть строк.
Так поліція США відправила архіви справ цього головного і виявляється у нього на життєве
Тай ще відвезуть у ADX Florence .
Це сама найкраща решітка у світі !
Вона знаходиться у штаті Колорадо .
У цій в'язниці масові приступники та покидьки світу !
Загалом дуршлаки .
Завтра цей покидьок буде направлений прямим рейсом за незвичні грати .
А якщо, його помічники виживуть після 50 років не волі, їх відправлять на лікування у псих-лікарню .
У цій історії було б хороше закінчення, але у цих Покидьків є сім'ї, і усі дуже бідні та багатодітні крім головного !
Діти та жінки були очманівші та не вірили у цю маячню тому поліції потрібно було показувати відео докази із камер .
На відео прямо та зрозуміло було видно як чоловіки несуть непритомну дівчину у кімнату та знущаються з неї, на усі спроби дівчини покинути те місце як подальше, чоловіки починали різати її руки,обличчя,ноги далі й горло .
— любі жінки та діти надіюся ви впевнелися ,що ваші чоловіки психо-ненормальні, просимо покинути відділок !!!!
Поки діло у поліції просувалося на ура, Кейт намагалася викрябатися із того світу . Із кожною спробую це ставала все важче та важче .....
ВИ ЧИТАЄТЕ
Перебій Життя
Storie d'amoreТаємничий детектив із романними лініями сюжету. Головна героїня - шіснатирічна Кейт, яка бажає змінити своє життя. Це усе почалося з аварії, на вигляд маленької а насамперед трагічної. Особистість яка підлаштувала аварію, та викрала дівчину, була...