На ранок я прокинулася як завжди, але цього разу біля мене спав чоловік мрії. Я була без одягу, по моєму стані було зрозуміло, що вчорашня нічка була чарівною і такою бурхливою.
Я піднялася на ноги та пішла привести себе в пордок, довго не могла згадати чи учора ми захищалися . чесно кажучи дітей я не бажала тай не любила, вони так кричать та не поспиш з ними нормально. тому й не хотіла. по дорозі на кухню я зустріла Еммі вона дивилася на мене та зі сміхом задавала запитання :
- ну що у Лієма великий ?
- не розумію прямого значення твого запитання, трішки воно не удосконалене .
Емелі змахнула рукою та пішла, за нею хвостиком побіг Ітан .
Вона стала такою противною, мене не було всього кілька тижнів .
можливо мені краще вернутися додому швидче ?
Сьогодні по плану у мене відпочинок, тому проведу цей день з Ліємом, він такий красивий. особливо без футболки я не бачила Луи зі свого приїзду, потрібно поговорити з Стейком про це . - принцесско, ти забула !!!! - Лієм ти чому без штанів вибіг ? - та ну, реально забув, тримай !
Лієм пробіг у свою кімнату щоб одягнутися . Тим часом я , надягнула намисто яке він мені дав , це серденько, яке палало буро червоним коляром .
пристрасть яка проходить між нами, розділяє свою спокусу із намистом , це так чарівно. На кухні за столом, я почала ненавязну розмову - Чому Луи не з нами ?
- у нього виникли проблеми, тому він зразу поїхав додому ( підхопив цю тему відчим )
- ну якщо ми почали цю тему, то я повинна вам дещо сказати. Я замовила собі білет до Америки, через тиждень їду.
- Кейт ну ще ж 3місяців не пройшло .
- Еммі я не можу тут більше знаходитися !
- раз-так я їду з Кейт, і ще Лієм взяв мене за руку , та підмигнув мені, я одразу зрозуміла натяк
- МИ ЗУСТРІЧАЄМОСЯ ( вимовили ми одночасно )
Усі погляди ринули на нас. У кімнаті був мовчазний ступор.
.....
ВИ ЧИТАЄТЕ
Перебій Життя
RomanceТаємничий детектив із романними лініями сюжету. Головна героїня - шіснатирічна Кейт, яка бажає змінити своє життя. Це усе почалося з аварії, на вигляд маленької а насамперед трагічної. Особистість яка підлаштувала аварію, та викрала дівчину, була...