- Ітан не вдягай це більше !
я вирвав з його рук браслет, та розірвав його ... хлопець не встані зрозуміти ситуацію, став готуватися до бійки . Щоб коректно пояснити усе це, йому знадобилося хвилин 10 .
- Лієм вибач ...
- усе гаразд, тільки щось дівчат довго не було . З округлої сторінки Ельфової Вежі, виходив Антоніо.
- хлопчики ви напевне йдіть погуляйте, у нас ще є справи з Принцессками !
- Ей, взагалі-то, це ж я придумав так називати ..
- Зрозумій мені по цимбалах, хто що придумав, я сказав вам піти погуляти,значить ви повинні мене дослухатися, та піти з відси !!! Якщо, до вас не доїде по доброму, то буде по поганому... Ми з Ітаном спостерігали один за одним, та я вирішив зробити по своєму .
- добре, як скажете так і буде, ми пішли ..
- Лїєм а дівчата ? я без них не піду ! Антоніо спостерігав за нашими подальшими діями, та в руці прокручував мобільний. Я ж відтягнув Ітана подальше та попрощався з Антоніо .....
Пройшовши до найближчого кафе, Ітан почав втручатися .
- ти ідіот ? там ж дівчата, а якщо....
- ми за ними прослідкуємо ! я ж знаю що роблю , просто довірся мені. цей чоловік, мені знайомий, він не безпечний, краще зараз дослухатися його, а згодом діяти.
ми підійшли з іншої сторони ельфевої вежі, щоб провести слідкування. На місці ми побачили тільки Антоніо, який сідав у машину . У машині були люди, у чорних костюмах, не скажу щоб вони виглядали порядно, більше змахували на грабіжників. Але й допускати що це охорона, було неможливо.
Машина була великувата, та дорога. Стояла вона на місці хвилин 5. Дівчат так і не було, таке враження що, крізь землю провалилися... хвилина, секунда і машинка вирушила у свою дорогу. Напрямок вийшов у коло ельфової вежі, люди відходили що разу, тим дальше , поки в остаток машина не виїхала на дорогу,проїхавши повз хлопців .
ЦЕЙ ЧОРНИЙ ЗАГАДКОВИЙ МЕРС....
- Лієм, номера !!!
.......................
ВИ ЧИТАЄТЕ
Перебій Життя
RomanceТаємничий детектив із романними лініями сюжету. Головна героїня - шіснатирічна Кейт, яка бажає змінити своє життя. Це усе почалося з аварії, на вигляд маленької а насамперед трагічної. Особистість яка підлаштувала аварію, та викрала дівчину, була...