28. Це ж не пастка ?....

54 22 3
                                    

Темний мерс із номерами АА666АА. Тримав напрямок у невідоме. Його дорогу перетинали Парижські цінності, у тому числі : Пон-Неф найстаріший міст Парижу, та статуя свободи, подарована Франції США. Кілька миль на диво були спокійні, але ж та табличка.... Vincennes...., та подальший напрямок у сторону лісу, був моторошний...

~ Цей ліс знав так багато, що вам і не снилося...По довгій, зависистій доріжці , автівка повільно та хиловато просувалася. Болотисті ямки, характерні такому лісу, давали про себе знати. Миль-Дві і хатинка...Така маленька, завща мохом, огорожена невеличким дерев'яним парканом. Ділянка зароща травою та степовими квітами.У середні було кімнат 3-4, та горище. Хатинка відрізнлася від усіх інших , наявністю підвала. Двері які вели у підвал були, під замком.

 Двері які вели у підвал були, під замком

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

   Автівка зупинилася біля огорожі. Першим вийшов охоронець. Самий найбільший із усіх. Кілька хвилин, і за ним вийшов Антоніо та усі інші.Жінок вели під охороною. З кожної сторони по двоє наймитів . Ніби вони якісь небезпечні законопорушники, яким потрібен пристальний нагляд та приповідка.Світла не було ні в одній із кімнат, тільки у підвалі. Жінок провели у першу кімнату на перетримку. Наймити та головний, тим часом міркували подальші дії....Вони чекали ще когось... Самого головного.. Але чи на довго це ?...

Перебій ЖиттяWhere stories live. Discover now