Sabah günün ilk ışıklarıyla uyandım. Daha ne olduğunu anlamadım. Yatağımın üzerinde çikolata, şeker, bisküvi, şişe gibi çöpler vardı. Dün ne olduğunu bilmiyordum. Kendimi çok yorgun ve bitkin hissediyordum.
Yatağımdan kalkıp kapıya doğru yöneldim. Saate baktığımda saat 12:00 olmuştu. Odadan çıktım. Merdivenlerden inmeye başladım ve mutfaktan sesler gelmeye başladı. Kafamı oraya çevirdiğimde annemin bulaşıkları yıkadığını ve bir yandanda şarkı söylediğini gördüm.Annemi incelerken bana baktığını gördüm. Belki de dün ne olduğunu biliyordu. Yanıma yaklaştı
"Ahh Günaydın güzel kızım.. elini yüzünü yıkada kahvaltıya otur."
Dedi. Bende banyoya giderken
"tamam"
dedim. Elimi yüzümü yıkadım ve mutfaya yöneldim. Kahvaltı da her zaman ki gibi menemen vardı artık menemen yemek istemiyordum çünkü her zaman yiyiyordum. İsteksizce masaya oturdum. Çatalımı daha elime almadan midem bulandı ve menemen yiyemecektim.
Masadan kalktım ve odama gittim. Odayı toplamaya başladım. Masanın altına baktığımda bira şişesi vardı demekki bu yüzden dün neler olduğunu hatırlamıyordum. Annem odaya girdi ve elimdeki bira şişesine baktı.
"Dün gece bunu çöpe atmıştım. "
dedi sinirli bir şekilde.
"Zaten bunu çöpte buldum . Dün gece neler oldu ??"
Dedim elimdeki şişeye bakarak.
"Dün gece neler olduğunu hatırlamıyormusun??"
Dedi şaşkınlıkla bana bakarak.
" anne!!"
Dedim ve anneme sinirli sinirli baktım."Peki tamam tamam. Dün gece Mert seni aldattığını öğrendin ve âdeta çıldırdın .... evde ne varsa hepsini yedin ve tuvalete gidip kusmaya başladın . Çok farklı davranıyordun. Abur cubur yemeye devam ettin. Seni zor kurtardım. Bira içmeye başladın ve o zıkkımı elinden alıp çöpe attım. Sende sabah 5'e doğru uyudun ve hep sayıkladın o pislik çocuğun adını ..tam olarak bilmiyorum ama seni aldattığını biliyorum sadece."
Dedi. Ben donup kalmıştım ne diyeceğimi ne yapacağımı bilmiyordum. Gözlerim doldu ve annemin görmemesi için hızlıca lavaboya doğru koştum. Kafamda soru işaretleri vardı hemde sayısızca. Kimle aldattı ? Nasil ögrendim?? Ilk nasıl tepki verdim? Peki beni hiçmi Mert düşünmedi??........
Arkadaşlar , bu benim ilk hikayem. Sizin yorumlarız benim için çok önemli . Eğer çok kötü olduysa bile benim için sadece bakmanız yeterli. Eğer bu bölüm çok beğenilirse ikinci bölümününüde yayımlıcağım. Yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYICIK SEVGİLİM
General Fiction"Tanıştırayım , A bölgesi görevlisi miraç uzun." Dedi ve uzun boylu yakışıklı adını yeni öğrendiğim miraç elini uzatti neden se çekindim biraz elimi hafif sıktı ve nazikce gülümsedi bende gülümsedim ve adı miraç olan kaslı yakışıklı "Merhaba sizi...