Ben bu kadar kötü birimiyim??

33 8 2
                                    

Sabah uyandım ve kendi kendime keşke uyanmasaydım dedim. Galiba çok kötü kâbus görmüş olmalıydım çünkü daha dün kendi kendime güzel bir gün geçirdim yada ben öyle sanıyordum. Allah'ım ya deliricem ya deliricem! !!!!!! Dün olanlar kâbus değil de gerçekti malesef. Kendimi özürlü gibi gidip tuvalete kilitlemeyi planlıyorum. Nasıl olur böyle bir şey Mert ve Müge . Bin yıl düşünsem aklıma bile gelmez hadi Mert yapti diyelim ama Müge nasıl yapar ?????? Nasıl ???¿

Tuvalete gittim özürlü gibi kendimi kilitledim. Tıpki okuldakilerin bana yaptigi gibi ama onlar okula kilitlediler hemde koca okula kilitlediler hergün onlar için dua ediyorum ama beddua.... birgün gelicek ve bana yalvarıcaklar. Ama çok geç olucak ve pişman olacaksınız sizi aptallar !!!!!

Kapının arkasina yaslandim ve yere oturdum aklima Mert ile geçirdiğimiz zamanı hatırlattı. Birlikte gittigimiz tatil köyünde birlikte kayalara adımızı yapıyorduk. Bana ilk çiçek yolladığı zaman resmen çiçek dükkanı açacaktım.
Peki Müge'yle olan anılarımız......... birlikte arabalardan geçenlere laf atardık bir adam bize gülüp videomuzu çekmişti ne rezillik ama!!!! Bütün bunları düşünüyorum bide şimdi ki halime bakıyorum sanki ikisi de farklı biri. Ne kadar garip.

Benden neden herkes bu kadar nefret ediyor ki ?? Bana niye hep kötü davranıyor . Ailem, arkadaşlarım, sevdiklerim, nefret ettiklerim......... bana niye bu kadar kötü davranıyorlar ?? Hani şöyle bir şarkı vardı ;
" zorun ne sevgilim bu kalbi kırıp kırıp neden parçalıyorsun??"
Tamda bu ana göre bir şarkı .. ben ne yaptim sana ?? Kimse istemiyor beni okulda evde kimse istemiyor beni!!!!!

Okulda hayatım berbat. Ya inanamıyorum ya beni okula kilitlediler daha ne olsun ?? Bir grup var kızlı erkekli karışık bana yapmadıklarinı bırakmadılar. Beni okuldan attırmak için sınıf sınıf dolaşıp imza topladılar. Neden sırf bana gıcıklık olsun diye. Nefret ettiklerim derken bunlardan bahsediyordum.

En sonunda kalkıp kapıyı açtım ve her zaman yaptığım gibi buzdolabına doğru âdeta uçtum. Evde ne varsa hepsini yedim ve ardından tuvalete koştum ve kus....... evet biliyorum mide bunaltıcı ve Çok iğrenç. ...


Arkadaşlar , kötü veya iyi yazmış olabilirim ama yorumlarınız ve Oylarınızı bekliyorum... hikâyemi beğenmeniz beni çok mutlu eder...
Sizinde hikâyeniz varsa göz atabilirim. Bana sadece linkini atmanız yeterli .....

AYICIK SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin