7

31 5 5
                                    

Keşke görmeseymişim...
Karşımdaki Mert... şaşkınlıkla ona baka kaldım. Hangi duyguları yaşadığımı bile henüz bilmiyorum ama onu karşımda görmek... utandığını hissediyordum çünkü burnu hafif pembeleşti uyandığında hep pembeleşir. Ona bu kadar nefret ederken bana masumca bakışı beni benden alıyordu... ama bana yaptıklarını hatırlayınca ondan tiksiniyorum!!

Ona bakmayı kestim ve yürümeye başladım ama biri kolumu tuttu ve kendine çekti o an gerçekten ne yapacağımı hiç bilmiyordum. Etrafımdakiler bana bakiyordu sanki kötü ve ayıp birsey yapmışım gibi ...
Hemen hızlıca kafamı arkaya çevirdim ve beklediğim gibi Mert'ti ve beni kimsenin göremeyeceği bir yere doğru çekti. Hemşireler bana bakıyordu ama tuhaf baktıkları kesindi. Mert bana baktı

" Serra herşeyi açıklayabilirim bak o senin arkadaşın sana ne yalanlar anlattı bilmiyorum ama ben sana doğruları anlatacağım o senin dostum kardeşim dediğin kişi beni kaldırdı sana ne anlattı o pislik!! Ona sakın inanmadın dimi sevgilim?"

"Sen nasıl bu kadar alçak , Sahtekar olabiliyorsun?? Ne demek sevgilim ya ne demek deliricem şimdi neden Mert neden ?? Ben sana ne yaptım? ? Bide utanmadan bana yüzüme baka baka hâlâ yalanlar söylüyorsun ya inanamıyorum! !!"

Koşarak uzaklaştım çıkışa doğru ilerlerken gözlerim doldu ve çok kızgındım...
Babam bana baktı o bakışı anlatamam o bakış için herşeyi verebilirim nasıl bir bakışsa artık benim gözlerim doluyken bile gülmeme sebep oldu. Arabanın kapısı açtım ve arabaya bindim araba yeni model sayılırdı yinede idare ederdi babamın yanımda olması benim için herşeye değerdi...

Evin oraya geldik babam bagajdan eşyaları aldı ve arabayı kilitleyip kapiyi açmak için yanıma geldi anahtarı bana verdi ve ben kapıyı açtım ve onun geçmesi için kenara çekildim. Annem evde yoktu.

"Annem nerde beni görmeden mi gitti nasıl gidiyor beni böyle bırakıp deliricem artık deliricem ya!!!"

"Annenin acil bir işi çıktı ve apar topar gitmek zorunda kaldı eğer acil bir durum olmasaydı seni bırakmazdı."

"Ben bu kadar kötüyken mi acil işi çıkıyor ?? Hem benden önemli ne işi olabilir ?? Kendimi yalnız hissetmemek için mi seni yolladı? ? Baba ben hiç mutlu değilim bunu bil artık ya yeter ben sizin kızınızım ayrılabilirsiniz ama ben varim sizin kızınızım uff ya ufff ben niye bu kadar aptalım ya ne kadar aptalım sizin gibi bir annem babam olduğu için utanıyorum tabii 'annem' ve 'babam' sanız!!!!!"

"Serra artık yeter sınırı aştın artık !!! Tabiki de seni çok seviyoruz sen bizim kızımızsın sen bizim herseyimizsin tek kızımızsın sana ne oluyo böyle gerçekten de seni doktora götürmemiz gerek psikolojin altüst olmuş halde..."

"Anlamıyorsun dimi ?? Benim de duygularım var bende insanım beni ne kadar üzdüğünüzü görmüyormusnuz??"

Koşarak tuvalete gittim bir yandan ağlıyor bir yandan içindeki acıyla susmaya çalışıyordum ama hıçkırışlarımı durduramıyordum. Karanlıkta adeta boğuldugumu, haykırdığımı, içmin paramparça oluşunu görebiliyordum.

Dış kapının kapanışını duydum ve irkildim. Kapının kilidini açtım ve tuvaletten çıktım etrafa bakındım gözlerim yaşlı olduğu için etrafı çok fazla net göremiyordum. Salona doğru giderken arada bir kişi vardi ve çok şaşırdım nasıl içeri girebilirdi ki? Yoksa babam içerimi almıştı????

Karşımdaki MERT'ti aniden çığlıklar atmaya başladım üzerime doğru geliyordu çok korkunç görünüyordu gözleri çok garip bir renkti sanki beyazla grinin birleşimi gibiydi üzerinde kefen gibi birşeyler vardı neler oluyordu üzerime üzerime geliyordu...

AYICIK SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin