Bölüm 8 - Yolun başı

12 2 0
                                    

Arkadaşlar oylarınız ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim oylar düşük olabilir ama ben hikayemin kötü olduğunu düşünmüyorum. Bu arada hikayemin adını ve kapağını değiştirdim nasıl buldunuz merak ediyorum açıkcası hikâyemi tamamen değiştirdim yani ayni konu ayni insanlar ama sonu farklı bence harika olucak inşallah hadi hayırlısı . Karakterimizin adınını değiştirdim beğenirseniz
Mutlu olurum sizi seviyorummm muck muckk

Sabah yüzüme vuran gün ışığıyla uyandım. Üzerimdeki örtü her zaman ki gibi yere düşmüş , saçlar dağılmış, üzerimdeki gecelik vücuduma yapışmıştı. Aldırış etmeden odamdan çıktım. Teyzemin odasına gittim ama her zaman ki gibi o çoktan kalkmıştı.
Teyzem bodrumda yazlık evde yaşıyor kışın ise kizinin yanina gidiyordu. Ben ise annemle birlikte her yaz buraya gelirdik ama annem bu sene gelemedi ve bende tek geldim yaklaşık 3 haftadır burdayim ve hiç sıkılmadım. Mutfağa doğru ilerledim ve yemek kokusu beni benden aldı .
"Günaydın teyzelerin en güzeli yemek kraliçesi " diye beline sarıldım. Bana dönerek "ahh kuzummm gel miray otur bak en sevdiğindiklerinden yaptim gel otur gel." dedi . bende yüzümü yıkıyıp sofraya oturdum yine çok fazla şey yemedim. Miray bugün denize gelemeyeceğim . işim çıktı sen git hem biraz parada birakicagim . kendine dikkat et canim zaten seni Ariyacağım . ben çıkıyorum buraları toparla hadi ben geç kaldım bayyyyy..."
Dedi tam bir anne tavrıyla. Bende ağızım dolu olduğu için kafamı sallayarak onayladığımı belirttim.

"Evet miray bugün tek olucaksin ne o yoksa korkuyor musun?? (Kahkaha) amma tırsak oldun miray ne o yoksa gene karşına mert çıkıp ' bonoo offott mirayyyyy ' diyecek dimi ??" Ardından büyük kahkayla kendimle konuşmaya son verdim o ne öğle deliriyorum sanki??


Etrafı toparlayıp odama doğru yöneldim. Yattığım oda fazlasıyla dağınıktı. Ben miray her yeri dağıtırım ben hatta iki yıl önce cenaze evinde bir odada uyuya kalmıştım cenaze evi ya hep birileri gelirdi ben de birazcık deli yatıyorum da . tamam tamam fazlasıyla deli yatiyorum neyse bu uyandim başım da annem dikilmiş bana bağıyor ' sen naptın miray burada da yapılmaz artık sen genç kız oldun ama bak elaleme rezil oldum şimdi ne diyeceğim ben bunlara uff miray uff ya kalk bide hâlâ uyuyor şşşştt kızım sana diyorum heyoo oooo mirayyyyy kalk rezil oluyorum yine senin yüzünden !!!!' diye bana kızıyor. Yine kabul ediyorum dağınık biriyim. Ben bu anılarımı düşünürken telefonum çaldı "alo miray nasılsın kuzum benim işim kisa süreçekmiş beni bekleme sen ben iki saate gelirim sen denize git benim bikinimi de al tamam ? Bir de yemek bir şeyler almayı unutma kuzum tamam ? "
Dedi bir solukta . "tamam teyze de bi dur nefes al da tamam ben hallederim sen merak etme canısı sen beni merak etme bitanecik teyzem hadi öpüyorum teyzem bayyss öptümmmm"
Diyip hemen telefonu kapadım ve yatağıma doğru göz attim. Çok işim olacağı kesin gibi görünüyordu. Ama elimden geldiği kadar hızlı yapmaya çalıştım ve yarım saatte odaya kutu gibi yaptim. Sıra üzerimi değışmek kaldi. Küçük bavulumu karıştırdım ve ne giyeceğime karar verdim. Üzerime Beyaz t-shirt, altıma bordo şort, beyaz sandaletlerimi giydim ve saçımı topuz yaptim. Teyzemin dediğini yapip bir çantanin içine teyzemin bikinisini aldim ve bir kaç krem de koymayı unutmadım. Mutfağa gidip bir kaç sandviç hazırladım ve çantanın içine tıkıştırdım. Artık hazırdım herşeyi alip evi kilitledim ve kulaklığımı taktim ve son ses müzik dinledim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AYICIK SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin