Sabah uyandığımda kendimi iyi hissediyordum. Kahvaltı yaptıktan sonra odama çıkıp etrafı biraz toparlamaya başladım. Kiyafetlerim çok dağınıktı. kıyafetlerimi ayırmakta epey yorulmuştum. Kirlileri sepete koydum. Belimin ağrıdığını fark edip yatağa uzandım. Birden aynanın karşısına geçip
"Kızım artık kendini mahvettin yeter artık kendine gel .bu sen değilsin sana erkek mi yok??kızım elini sallasan ellisi be istediğini elde edersin sen . Eğer benim adım serra'ysa ben bu oyunu bozarım arkadaş!!!!"
Diye kendi kendime artistlendim. Be de bir havalar bir havalar...... ben böyle kendi kendime konuşurken birden çok çirkin olduğumu fark ettim ve kendkki direk duşa attım. Ve çok iyi geldi.
Dolabımı açtım. Beyaz bol tişört ve altına etek giydim. Saçlarımı maşa yaptım. Aynaya baktığımda iyi görünüyordum aylar sonra. Makyaj yapmam gerekirdi ve kutumu aldim aynanin karşısına geçtim. Biraz eyelıner, rimel ve ruj sürdükten sonra artık hazırdım. Hafif topuklu beyaz olan ayakkabımı bulup giydim ve evden çıktım.
Artık özgür bir kızdım . Istedigim her şeyi yapabilirdim. Biraz Üsküdar sahili dolaştım. Sahil gerçekten huzurluydu. Orda aylar sonra kendimi mutlu hissediyordum.
Yanıma aldıgım kitabı denizin huzurlu sesiyle sakin sakin okumaya başladım. Kitap okumayı özlemiştim. Bana Mert'i unuttuturan tek şeydi. Kitap okumaya dalmıştım ki yan bankta oturan yaşlı çiftlere gözüm takıldı.
Onlar huzurluydu , mutluydu ve en önemlisi birbirlerine aşık oldukları gözlerinden belliydi. Yaşlı çiftlerin yanına gittim
"Birbirlerinize ne kadar çok yakışıyorsunuz."
Bana baktılar ve kel, gözlüklü, hafif kilolu adam
"Ahh kızım bu hayatta ne kadar süremiz kaldı ki. Bari son günlerimizi birlikte geçirelim. "
Onlarla sohbet etmek istiyordum. Onlara sorular sorarak hayatlarının bitimine yakın nasıl bu kadar birbirlerine aşık olduğunu çözecektim. Öğrendiğim kadarıyla yaşlı amcanın adı selim , 75 yaşında, emekli yanındaki teyze ise adı nihal 70 yaşında , emekli ve bu çift 40 senedir evliler inanamadım 40 sene.....
Bu selim ve nihal çiftleriyle iyiki sohbet etmişim cok tatlı çiftler. Artık eve gitme zamanı gelmişti. Eve gittiğimde annemin mutfakta yemek yaptığını gördüm gidip ona sıkıca sarıldım her zamanki gibi annem korktu benden.
Akşam teyzemler gelicekmiş o yüzden annem çeşit çeşit yemekler hazırladı. Akşam teyzemler geldiğinde biraz salonda oturdum . Sonra sıkılıp odama çıktım ve huzurlu bir şekilde yatağıma yattım.
Sanki herşey düzelmişti , huzurlu ve kendimi pozitif hissediyordum. Artık herşeye sazan gibi atlamıyacak , saf gibi ortada kalmamak için sinsice hareket edecektim. Ben böyle havalı havalı konuşurum zaten anca bunu yaparım. Hayat çok saçma ve ben artık hiçbir yerde rezil olmak istemiyordum. Hadi gidelim osman'daki Osman'ın ünlü olması kadar saçma bu dünya. Kendime kızıyorum nasıl oluyorda ben bu kadar keriz oluyorum kendime inanamıyorum yani kendimi tanıyamıyorum. Ben yeri geldiğinde kızların saçlarını başlarını nasıl yolduğumu hatırlıyorum da ve şimdiki hâlime bakıyorum ben şokk ben iptal ben vefatt........
Deli oluyorum benden daha güzel kızları görünce ... nasıl böyle güzel olabiliyorlar anlayamıyorum . Nasıl bu kadar harikalar ?? Okuldaki kızlar ise beni gebertiyor. Hergün okula eteksiz geliyorlar resmen yani Etekleri görünmüyor o kadar kısa. Çok yorgunum saat geç olsa bile duşa gittim ve çok rahatladım. Saçlarımı havluyla kurutmaya çalıştım ama hiç uğraşıyorum ben böyle şeylere. Pijamalarımı giydikten sonra saçımı ördüm ve kafama kuruması için başörtü bağladım ve uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYICIK SEVGİLİM
Genel Kurgu"Tanıştırayım , A bölgesi görevlisi miraç uzun." Dedi ve uzun boylu yakışıklı adını yeni öğrendiğim miraç elini uzatti neden se çekindim biraz elimi hafif sıktı ve nazikce gülümsedi bende gülümsedim ve adı miraç olan kaslı yakışıklı "Merhaba sizi...