-6-

24 5 2
                                    

Sabah alarmla kalktım sinirli sinirli  ve söylene söylene alarmı kapattım niye bu kurulmuş derken bugünün pazartesi olduğu aklıma geldi. Hemen üstümü giyindim ve saçlarımı taradım, birseyler atıştırdım ve evden çıktım koşa koşa durağa gittim yarım saat geçtikten sonra binicegim otobüs geldi işe bakki akbilim boş(şanssızlık). Akbil dolum yerine gittim baktim kapalı adam namaza gitmiş(şanssızlık). Bir saat geçtikten sonra adam geldi ben bir sinirlendim.

"Siz nerdeydiniz kaç saattir sizi bekliyorum okula geç kaldım ."

"Ablacım bir sakin ol ben iki dakikalığına namaza gittim ne bu sinir sakin ol sakin."

"Ben zaten sakinim !!! Hem cami dünyanın öbür ucunda mi?? Bir saattir seni bekliyorum be adam  !!"

" peki Ablacım haklisin sakin ol  tamam seni işini hemen hallederim ben akbili ver iki dakikada hallederim Ablacım. "

Adama sinirli sinirli akbili verdim. Aslında namaza gittiğini biliyordum ama bana yalan söyledi mi diye merak ettim. Akbili doldurduktan sonra otobüsü bekledim ama hâlâ gelmedi(şanssızlık). Bende dolmuşa bineyim dedim ama işte bugün kötü bir gün anlaşılan. Gittim arabada arıza varmış baska yokmu dedim ama oda uzak yerlere gitmis yani benim yolumun önünden geçmeyen(şanssızlık). Taksiye bineyim dedim ama taksi bulamadim (şanssızlık) ama daha sonra taksi durağı buldum ve taksilerden birine bindim. Sonunda okulun kapısına vardık ve bende ineceğimi söyledim ve borçum ne kadar dedim. Adam bana 25 tl dedi ve ben çok şaşırdım inşallah 25 tl vardır diye dualar ettim. Cüzdanımın fermuarını açtım, 15 tl vardı.(şanssızlık).  Ne diyeceğimi bilmiyordum. Adama  yalvarırcasına baktım ve elimdeki parayı uzatarak :

"Şeyy ımm benim bu kadarım varda......mm."

" kusura bakmayın ama ben kalan parayı istiyorum.  10 tl zarara giremem valla ablacım ya vericeksin ya vericeksin ."

"Abicim anlamıyormusun  sen !!! Yokk diyorum sana yokkk!!! "

"Ablacım tamam da seni istediğin yere getirdim ama sen bana parami vermedin napalim be güzelim... "

Pis pis sırıttı. Bende parayı tekrar adam eline sıkıştırıp arabadan indim arkama bakmadan hızlıca yürüdüm.  Daha gün bitmemişti. Okulun kapısını açtım her zaman ki gıcırdama sesi geldi ve okula hızlı adımlarla yürüdüm. Yine o grup vardı onların o pis pis sırıtmalarına baktım , kafamı çevirdim hemen , kapıyı açtım ve üzerime mavi boya döküldü (şanssızlık) bunun kimin yaptığını tabikide tahmin edebiliyorum. Kafamı kaldırdım ve koridorda herkes bana gülüyordu. Herkese rezil olmuştum.  Koşa koşa okuldan çıktım , arkamdaki gruba baktım ve güldüklerini gördüm güvenlik Ahmet abiyi gördüm bana şaşkınlıkla bakıyordu, ona hiçbir şey demeden hemen gittim. Kaldırıma çıktım bir yandan ağlıyor bir yandan koşuyordum. Yoldan otobüs geçiyordu, otobüsün içindeki insanlar bana güldüklerini gördüm. Durmadan koşuyordum........

                      *************

Gözlerimi açtım, etrafı biraz bulanık gördüm ama iki-üç saniye sonra netleşmeye başladı. Karşımda BABAM'ı gördüm, onun hemen kolunu tuttum onu gerçekten çok özlemişim ona sıkı sıkı sarıldım.

"Kızım tamam artık burdayım ben ."

"Babacığım seni çok çok çok çok özledim. "

"Canim kızım bende seni çok çok çok çok özledim ( :D güldü)."

onu çok seviyordum.♥♥♥ o benim herşeyim♥♥♥
Uzun bir aradan sonra onu görmek... harika bir duygudu. Odaya hemşire geldi, serumuma baktiktan sonra

"Aşağı katta çıkış işlemlerini başlatabilirsiniz. İşlemler bittikten sonra gidebilirsiniz."

Babam kafasını salladı ve hemşireyle birlikte odadan çıktılar. Kötü bir günün ardından babamın gelmesi garipti ama yinede herşeye değerdi.

Babam odaya girdi

" Artık hazırlan hastaneden çıkıyoruz ben çıkış işlemlerini hallettim. Ben seni aşağıda bekliyorum."

"Tamam "

Eşyaları hazırladıktan sonra  odadan çıktım , koridorda hasta Teyzelere baktım , kafamı çevirdim ve keşke çevirmeseydim!!

AYICIK SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin