Aleks....oh ta Aleks, že od 1 razreda sem noro zaljubljena vanj on pa sploh ne ve da obstajam. Živijo sem Ema, stara sem 16 in trenutno nisem v najboljšem stanju. No ja moja najboljša prijateljica...Alina...najlepša punca kar sem jih poznala dokler...ja...umrla je kašne 5 mesecev nazaj jo je zbil pijan voznik, noben ni preživel. Skrivnost pa je ta, da mi nihče ne želi povedati kdo je bil ta "pijan voznik" tudi v medijih uporabljajo samo kratico L.B. baje je bil znana osebnost.
Vse se je začelo, ko sva bili z Alino v moji sobi, itak razpravljali sva o Aleksu noja vsaj jaz nisem mogla nehat govorit o njemu. Ona je samo poslušala in se smejala. Aleksova družina so bili naši sosedje. Govorilo se je, da se z njimi ni za hecat, češ da so bili v "mafiji" ampak to so bile le govorice. Moje in Aleksovo okno je bilo sosednje, ves čas sem lahko gledala v njegovo sobo ko ga ni bilo doma, ampak, ko je bil je zagrnil zavese in videla se je samo njegova senca. Dvomim da se zaveda, da neprestano buljim v njegovo sobo.
No kje sem ostala. Z Alino sva debatirali o njemu in ona je bila 100% da sva si usojena haha verjetno je želela samo da nebi tako hitro obupala nad njim. Odšla je domov, hitreje kot ponavadi. Včasih je ostala dlje ampak takrat se ni počutila dobro. Klicala me je...ob 1h zjutraj to me je šokiralo...jokala je...razšla se je s svojim fantom, rekla je, da mu bo odnesla njegove stvari, puloverje in to, nato je prekinila. Ob pol 2h zjutraj, ko že lepo spim...spet...telefon...oglasim se in rečem "kako je šlo" saj sem vendar mislila da je Alina...haha...še zdaleč od tega. Bila je njena mama. Noja potem pa je že logično kaj je sledilo.
Vsak dan hodim na pokopališče in se pogovarjam z njo, ne boste verjeli ampak redko kdaj je kdo tam. Še stare babice ne hodijo več obiskovati grobov niti mladi ljudje. Ampak...vedno je tam nekdo s kapuco...straši me...vsakič ko ga vidim imam pomisleke da me bo ugrabil, kar me nebi ravno presenečalo. No dovolj o nesrečnem prijateljstvu gremo na nesrečno ljubezen.
Aleks...Aleks Busorski....ni čudno da so z njegovo družino v mafiji. Busorski kakšen je to priimek. No priznam velikokrat sem razmišljala o veličastni Emi Busorski, ne sliši se ravno prijetno, kot da želim nekoga ubiti. Torej o Aleksu sem preiskala vse kar se je dalo. Facebook, Instagram, ves Google, ah veliko dela ampak tudi veliko slik in informacij.
Na računalniku imam nekakšne vrste skrivno mapo samo Alina je vedela za njo in za geslo ki sva ga uporabljali obe pri pomembnih stvareh. Geslo je bilo "1K5R0SUB SK3L4" (Aleks Busorski samo z dodanimi številkami in napisano nazaj) ni šans da bi ga kdo ugotovil. V mapi so slike njega, njegove družine in celo njegove mačke...neverjetno kako ima lahko nekakšna mafijska osebnost mačka...zakaj ne psa, jaz imam že mačko ni šans da bi se med seboj razumeli. Aleks ima 3 brate...Arne, Adriano in Ajdin....vse vem o njih...
Arne: najstarejši 21 let, imel je punco...resna zveza vsaj 5let vendar ga je prevarala, je začasna vodja podjetja ARO4 saj je njihov oče na nekakšnem križarjenju z drugim podjetjem zato podjetje prevzame najstarejši sin.
Adriano: 19 let. V resni zvezi že od 15 leta, kar je neverjetno...baje se govori da bo očka. Nimam podatka o temu.
Aleks: 17 let. Hodi na isto gimnazijo kot jaz...kaj češ lepšega kot gledati njega na hodniku in v učilnicah. Baje je bil v zvezi samo v 9 razredu ampak je veza razpadla saj nista preživela "razdalje". Dvomim. Alina mu je določila vzdevek Avokado, ne vem ravno za kaj.
Ajdin: najmlajši 15 let. Edini ki nima buzz cuta med vsemi štirimi... izražam veliko spoštovanje do njega...se vsaj zaveda da so lasje 80% človeka, in tukaj ni izgovora "saj bodo zrastli". Brez podatka katero šolo obiskuje. Zveze pa mislim da 1 resna ki je trajala 5mesecev in 4 ki so trajale po 1-2 meseca. Veliko za 15letnega otroka.
Njihova mama Amera nimam niti 1 informacije o njej samo je res lepa ženska. In njihov oče Lionel, komaj kaj izveš o njemu, znana osebnost ki je trenutno na križarjenju, to je vse nič drugega kot to.
YOU ARE READING
Tisto geslo.
Teen FictionEma je 16 letnica, ki jo je prizadela smrt njene najboljše prijateljice. Ima veliko simpatijo na njenega soseda Aleksa ki je 1 leto starejši. Bodo njena čustva ostala takšna ali bo kdo/kaj vplivalo na njene odločitve?. Nihče od njiju pa ne ve da ji...