5

73 3 0
                                    

Spet smo čakali v vrsti, par ljudi pred nami je bila Evelin, oblečena je bila v zlatolasko, nebom rekla da ji ni pristajalo ampak ni bila ravno lepa.

S Klaro in njenim fantom smo SPET bili zadnji v vrsti, kar pobralo me bo. Onedva sta šla seveda pred mano, spet sem zadnja. To bo grozno.

"Gospodična Ema, kot lepotica!" me je napovedal isti stražar kot prejšnijč. Za nekaj sekund se ustavim ob začetku stopnišča medtem ko ljudje ploskajo. Z očmi iščem Aleksa in ga tudi vidim, v očeh se mu je videlo da je bil presenečen, da sem tukaj, živa in zdrava. Oblečen je bil v....zver...ojoj...ljudje bodo mislili da sva to skupaj načrtovala.

Spet sem hodila navzdol po stopnišču. Hvala bogu je na koncu stopnic stal Peter. Ponudil mi je roko in me objel, "Hvala." sem mu zašepetala in mu dala poljub na lica. Čutila sem Aleksov pogled, ni bil ravno vesel. Občutek imam kot, da me sovraži. Peter me je z eno roko držal za boke, hodila sva proti mizi in si tam naročila pijačo. Vse skupaj mi je bilo smešno zato sem se odločila igrati kot da mi je Peter všeč. 

Do Petra je prišlo lepo dekle in ga vprašalo če bi zaplesal z njo. Peter je vstal in me hitro objel čez ramo in mi rekel "Use bo uredu" in mi pomežiknil. Odšla sta na plesišče in začela plesati kot dva zaljubljenca.

Videla sem kako Aleks hodi proti meni, zbistrila sem si misli in igrala mojo igro.

Prisedel je zraven mene in rekel "Kok časa je takšna lepotica že doma?"

"Takoj po tem k si me prpelu sm šla domou" in pogledala stran.

Tiho je bil, jaz pa sem se delala da zaljubljeno gledam v Petra kako pleše. Vem da je opazil moj pogled.

Vstal je iz stola in me zgrabil za boke ter odpeljal na plesišče, začutila sem metuljčke. Močno me je stisnil k sebi in že sva plesala. Z glavo sem bila obrnjena proti smeri v kateri je bil Peter, in ga gledala kako pleše. Dolgočasno se mi je bilo pretvarjati da mi je Peter všeč, ampak vem da me Aleks nikoli ne bo ljubil tako kot jaz njega.

"Kakšen se ti zdi Peter?" je vprašal in moj izraz na obrazu se je takoj spremenil. "Super" sem rekla in ga pogledala v oči.

Aleksov pogled:

Videl sem kako ga gleda. Vem da ji je všeč in ona je njemu. Jaz sem kriv. Že prej bi moral kaj reči nekaj o tem kar čutim do nje.

Emin pogled:

Jezen je bil in tudi malo užaljen, takoj sem obžalovala da sem to rekla.

Ko je Peter nehal plesati in odšel do mize sem nehala plesati z Aleksom in hitro odhitela do Petra. 

"Poljubi me" je rekel.

"Kaj?"

"Rekel sem da me poljubi"

Nisem točno razumela zakaj to hoče. 

Peter me je hitro objel in rekel "Ana ji je ime, rekla je moram biti njen do konca večera" 

Samo začudeno sem ga pogledala.

"Rekel sem ji da imam punco, da me nebi več zasledovala, a zdej razumeš?" me je vprašal z dvignjeno obrvjo.

Prikimala sem.

Pogledal me je v oči in mi namenil dolg poljub. Vrnila sem mu ga, da nebi bilo očitno da se pretvarjava. Ko sva končala sem ga vprašala ali imam razmazano šminko, samo zasmejal se je in mi jo popravil. 

Odšla sem na wc saj mi je zvonil telefon. Bila je samo prijateljica iz šole, ki me je prosila če ji lahko nekaj prinesem v šolo ko se vidiva, nič posebnega. Ravno sem prekinila, ko sem zaslišala glasno dretje. 

Tisto geslo.Where stories live. Discover now