Malo za tem, ko so odšli do pulta se jim je pridružila tudi Lorena. Z Aleksom sta se objela in ona mu je poljubila lice. Ta zabava ne bi mogla biti hujša.
Neprijetno mi je bilo biti v kopalkah zato sem se preoblekla v nekaj v čem sem se vsaj nekako počutila udobno. Vsi so bili v bazenu ali pa se pogovarjali in jedli hrano. Nisem se več ozirala za Aleksom saj sem vedela, da je najbolje če ga pozabim.
Kar naenkrat zagledam Petra, z neko punco se držita za roke. Nasmehnem se mu in jima pomaham. Ko se približamo naju Peter predstavi in izvem da je to Alina o kateri mi je govoril. Res je lepa in res pašeta skupaj. Nekaj časa smo se pogovarjali nato pa sem začutila slabost v trebuhu. Že od kar se je začela zabava se mi je vrtelo, mislim da je Peter to opazil vendar ni nič rekel. Sredi pogovora sem vstala in se jima opravičila ter hitro stekla do WC-ja. Slišala sem Petrov glas kako kriči moje ime in kam grem. Tako močno se je zadrl, da mislim da so celo vsi slišali.
Nekaj časa sem iskala WC in upala da ni nikogar v njem. Ko sem končno našla žensko stranišče sem se takoj izbruhala. Razlog je verjetno to, da že nekaj dni ne jem konkretno in tudi ne spim dobro, ampak saj ni nič resnega...
Takoj sem odšla nazaj v sobo in se ulegla v posteljo, vedela sem da Klara verjetno ne bo prišla, saj bo odšla na tisto zabavo o kateri ni nehala govoriti. Vstala sem iz postelje in vzela sendvič ki sem si ga še zjutraj kupila v trgovini. Na TV-ju sem si prižgala mojo najljubšo serijo in kmalu zatem zaspala.
Ni minilo veliko, ko je že nekdo trkal in ropotal po vratih.
"EMA, EMA!!!! ODPRI!!" bil je Peter, vsaj zdelo se mi je tako.
Nisem mu odprla vrat. Zakaj bi mu? Da me vidi z grdo frizuro in maskaro po celem obrazu? Ne.
Obupal je in nehal trkati, ter takoj odšel stran od vrat. Ura je bila že nekoliko pozna in nekaj v moji glavi mi je govorilo naj grem na tisto zabavo. Kaj mi bo pa hudega če grem?
Prebrskala sem po moji omari in iskala obleko v kateri bom vsaj nekako izgledala uredu.
Imela sem 1h da sem se uredila in odšla pod tuš. Lase sem si rahlo skodrala, oblekla sem obleko in pogledala naslov, ki mi ga je včeraj poslala Klara
Do tja sem imela 10min zato sem odšla kar peš. Samo upala sem da na poti ne srečam kašne Lorene. Nekaj avtov mi je celo potrobilo med tem ko sem hodila do tja.
Bila nekakšna velika hiša, na daleč se je videlo da je v lasti nekih bogatašev. Vrata so bila odprta zato sem mirno odšla notri in ohranila mirno kri.
Videla sem Petra in ne on ne jaz se nisva pozdravila, zato sem odšla na bližnji balkon, ki sem ga videla in se usedla na najbolj udoben stol kar sem jih kdaj videla. Nisem želela piti alkohola da nebi bilo kaj narobe zato sem samo strmela v zvezde. Sploh nisem slišala, da je nekdo odprl vrata in prišel na balkon.
Prižgal si je cigareto in se usedel na stol, kmalu sem ugotovila da je Aleks pa se sploh nisem obrnila proti njemu.
"Lepe so ane" je rekel.
"Kaj?" sem rekla in se obrnila proti njemu.
"Rekel sem da so lepe....zvezde" je rekel, medtem ko je imel glavo obrnjeno proti njim.
"Ja res so" sem odvrnila.
"Tko k ti" je po tiho rekel.
"Kaj?" sem začudena vprašala, saj nisem slišala kaj rekel.
"Um nč" je zmedeno rekel in ugasnil cigareto.
Nekaj minut sva v tišini strmela v zvezde in v ozadju je bilo slišati smejanje ljudi in glasba.
"Ema moj oči je umru že nekej mescou nazaj" in s tem prekinil tišino.
Nič nisem rekla samo v šoku sem ga pogledala."Prometna nesreča" glas se mu je tresel.
"Ampak..." sem že skoraj v solzah govorila.
Začel mi je razlagati kako nihče ni smel nikomur nič povedati in da sedaj podjetje vodijo on in njegovi bratje in mama. Prisegla sem da ne povem nikomur.
Vstala sem in ga objela, čeprav ni joka, Aleks nikoli ne joka kar je nekoliko čudno.
Ko sem prekinila objem sva se skoraj....skoraj....Vrata balkona so se odprla in vstopila je Lorena. Aleksu sem videla na obrazu da je bil jezen in bi jo s pogledom skoraj ubil, vendar ona je pristopila do mene in me udarila.
Aleks se je zdrl na njo in jo porinil stran od mene, stopila sem med njiju in odrinila Aleksa stran od nje da ji nebi česa naredil. Lorena je jezno odšla čez vrata jaz pa nekaj sekund po njej.Odšla sem dol po stopnicah dokler nisem srečala Petra...
YOU ARE READING
Tisto geslo.
Teen FictionEma je 16 letnica, ki jo je prizadela smrt njene najboljše prijateljice. Ima veliko simpatijo na njenega soseda Aleksa ki je 1 leto starejši. Bodo njena čustva ostala takšna ali bo kdo/kaj vplivalo na njene odločitve?. Nihče od njiju pa ne ve da ji...